RIP Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei, jeg bruker Opera, men jeg missliker at når jeg starter programmet så kommer det opp en velkomstmelding hvor jeg må trykke "ok" for så å åpne programmet hver eneste gamg. Hvordan får man bort denne? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kan du legge ved et screenshot av den velkomstmeldingen du får? Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Den meldingen der får jeg bare opp når opera har krasja o.l. Får du den opp hver gang du starter opera, selv om du avslutter på riktig måte? Lenke til kommentar
Sceptic Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Du kan bestemme hvordan Opera starter ved å taste CTRL+F12, og under general(generell på norsk?)taben har man en drop-down liste med oppstarts-valg. Din er sansynligvis satt til 'Vis oppstartsdialog' eller noe sånt (har ikke norsk versjon av Opera) Sceptic Endret 2. oktober 2010 av Sceptic Lenke til kommentar
RIP Skrevet 4. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2010 Er bare første gang etter at maskinen er blitt skrudd på at den meldingen kommer opp. Den sto på fortsett fra forrige gang i den menyen som standard. Får vel bare leve med det da Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Avslutter du opera før du avslutter maskinen, eller skrur du av maskinen imens opera er aktiv? Lenke til kommentar
RIP Skrevet 5. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2010 Trykker på avslutt, så lukker alt seg pent før den skrur seg av Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 5. oktober 2010 Del Skrevet 5. oktober 2010 Hvis du avslutter maskinen imens opera er oppe vil jeg tro det er grunnen til at du får den meldingen når du starter opp igjen, prøv å lukk opera før du skrur av maskinen og se om det fjerner meldingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå