Twinflower Skrevet 2. februar 2014 Del Skrevet 2. februar 2014 Server = en dedikert maskin. Du er ikke koblet til noen server(e)! Da foreslår jeg at du leser deg litt opp på torrent protokollen og teknologien, så kanskje du får roa ned paranoiaen din.... For du er ikke bare på jordet, du er på feil jorde........ En server er noe som tilbyr noe. Den trenger overhodet ikke være dedikert. I dag tidlig lå jeg stabilt på 9 MB/s, så jeg tenker heller at strupingen er tidsbestemt. Det ville i så fall ikke være enestående blant ISPer. Og nå er jeg forsåvidt lei av synsingen din. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 3. februar 2014 Del Skrevet 3. februar 2014 Twinflower, jeg tror du skal lytte til Christian... Selv om han kan være litt spiss, så har han god peiling. Det er nok ikke struping av torrents, men heller routere eller torrentprogrammets innstillinger som er problemet. Flere routere etter hverandre er en svært dårlig ide. Er en av de litt svak, så får du redusert hastighet eller verre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå