Tjommie Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Jeg har akkuratt kjøpt ny pc, satt sammen deler selv osv.. Nå som alt er satt sammen starter den, men vil ikke gi bilde på skjermen, alle lys som skal lyse lyser og alle vifter går rundt osv skjermen fungerer også. Build: Hovedkort: Gigabyte GA-790XT Ram: Corsair Dominator DDR3 1600MHz 4GB CL8 Skjermkort: Palit Geforce GTX 480 Sonic Platinum Prossesor: AMD Phenom II X4 465 black editon, 3,4 ghz HDD: Western Digitial Caviar® Green 2TB SSD: INTEL X25-M 80GB Strømforsyning: CORSAIR HX 650W Tower: NZXT phantom full tower takk til alle som vil hjelpe meg med dette problemet! Endret 27. september 2010 av Tjommie Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 skjekk om alt er koblet til som det skal, mest sannsynlig er det en komponent som ikke sitter skikkelig i sloten sin. ta fra hverandre delene og sett de tilbake, sjekk også ledninger fra strømforskyningen, mulig du har glemt strømkabelen til skjermkortet? Lenke til kommentar
Tjommie Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 skjekk om alt er koblet til som det skal, mest sannsynlig er det en komponent som ikke sitter skikkelig i sloten sin. ta fra hverandre delene og sett de tilbake, sjekk også ledninger fra strømforskyningen, mulig du har glemt strømkabelen til skjermkortet? jeg har husket den, følgte med en spesial kabel til den.. vifta på kortet går rundt også så jeg tror ikke det er problemet. Lenke til kommentar
asxaas Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Hei, mulig vi har samme problem. Jeg har prøvd ganske mye, så du kan nok lære av mine feil Min tråd Lenke til kommentar
Atiks Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Jeg har det samme problemet også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå