Noggie Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Mange gode bilder i det siste. Sitt ned Maatte se to ganger i stort för jeg saa hva det virkelig var. (ja, jeg leser ikke alltid all tekst.) Forlatt og glemt Godt innfanget stemning. Dråpen Töft. Litt annerledes draapebilde. Gjör seg og med valgte farger. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 27. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 27. oktober 2010 Dag 26 – bilde 26 Dråpen Det var stilig Lenke til kommentar
kaian Skrevet 28. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Du har mye flott her bareanton! Særlig Fange lyset (nå VET jeg hvorfor jeg alltid har hatt lyst på lysslynge), Forlatt og glemt - fine toner, stemning, og Dråpen (en kul vri på et ellers litt forslitt tema) appellerer til meg Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. oktober 2010 Dag 28 – bilde 28 Oktober går mot en slutt, høsten går mot vinter. Noen trær har allrede kvittet seg med det meste av årets løv. Nå er det nok Alle mine Oktoberfest bilder 2010 samlet i et SmugMug galleri. Der finner man større versjoner og exif hvis man ønsker. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Feber og forkjølelse har slått meg helt ut de to siste dagene. Har ikke blitt noen bilder. Jeg meldte meg på som Entusiast men hadde planer om å ikke bruke noen av frikortene, men tiltakslysten er helt fraværende. Dermed bruker jeg frikort fredag og lørdag. Hvis ikke formen er bedre i morgen så blir det frikort da også. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 30. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 30. oktober 2010 Det var jo ugreit - jeg får ønske deg god bedring og håper at det kommer litt godvær og fotograferingslyst i morgen. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. november 2010 Rapporter Del Skrevet 1. november 2010 Gratulerer med flott produksjon og vel gjennomført utfordring! Og takk for følget! Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 2. november 2010 Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Flotte bilder! Virkelig en inspirerende fest du har levert! Tror min favoritt må være Lys lek (eller Lyslek?). Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. november 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. november 2010 Flotte bilder! Virkelig en inspirerende fest du har levert! Tror min favoritt må være Lys lek (eller Lyslek?). Jeg har en kjæreste som også alltid må påpeke mine orddelingsfeil og stavefeil. Det skulle nok vært Lyslek ja. Takk til alle dere som har vært innom her å kommentert. Det er inspirerende. Det er også inspirende å kikke i alle de andre trådene, men jeg fikk ikke kommentert så mye som jeg ønsket på slutten av festen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå