arnold_layne Skrevet 9. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 9. oktober 2010 Liker begge de to siste. Herlig uttrykk på giraffen. Det gjør seg med øyekontakt på slike portretter, så jeg synes du valgte riktig. Fantastiske farger på dagens! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Fint solnedgåttsbile - likte også uttrykket på giraffen! Enten er så den litt teit, eller så har den fått med seg et eller annet vi andre ikke vet.. Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Enten er så den litt teit, eller så har den fått med seg et eller annet vi andre ikke vet.. So long, and thanks for all the fish? (Binærvarianten av dagens dato gjorde koblingen for fristende – hvis du bare er villig til å snu regnestykket.) Foretrekker definitivt giraff med øyekontakt. Fine skylag i gårsdagens, sjelden de stiller seg så lagelig til for komposisjon. Endret 10. oktober 2010 av Euklid Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Det var rosa skyer det...flott bilde. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 10. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Ahaaa, solnedgåttsbilde var den korrekte betegnelsen på gårsdagens… takk Trondster Ja det kan være mange morsomme forklaringer på det uttrykket, men giraffen fikk nok det uttrykket av å tygge på noen blader den klarte å få tak i utenfor innhengningen. Det var derfor jeg også kom så nær den. Etter jeg tok bilde så måtte jeg ta et skritt bakover for jeg hadde ikke lyst å finne ut hvordan solblenderen beskyttet mot giraffkjever. Søndag 10.oktober Dagens var kanskje ikke det mest spennende bilde, men det er i hvert fall representativt for min spasertur i dag. Søndagsstur Alle mine Oktoberfest bilder 2010 samlet i et SmugMug galleri. Der finner man større versjoner og exif hvis man ønsker. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) Søndag 10.oktober Søndagsstur Jeg synes bilde ble bra det,spesielt når jeg blåser det stort opp Bra dybde,eksponering,forgrunn og mange fine vinkler som bygger opp bilde. Endret 10. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 (endret) dobbel posting. Endret 10. oktober 2010 av Nautica Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 10. oktober ble veldig flott Lenke til kommentar
Annonymous Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Fine høstfarger i det siste, ja Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 10. oktober 2010 Flotte høstfarger på det siste her! Hos oss har alt det vakre løvet blåst av.. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 Mandag 11.oktober Kan vel ikke ha en fest uten at jeg har med et bilde tatt fra verandaen min. Utsikten Alle mine Oktoberfest bilder 2010 samlet i et SmugMug galleri. Der finner man større versjoner og exif hvis man ønsker. Lenke til kommentar
SR-L Skrevet 11. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 11. oktober 2010 (endret) En slik veranda vil jeg også ha... Bildet fra den 10 var veldig flott synes jeg. Velkomponert og eksponert og flott å se på. Enig i at det gjorde seg ekstra godt i stort format. Likte også veldig godt fargene den 9nde, og giraffen den 8nde. Også mye bra i begynnelsen av tråden men favorittene mine foreløpig er disse tre. Endret 11. oktober 2010 av SR-L Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 En slik veranda vil jeg også ha... Det er bare å flytte ut på landet. Etter å ha sett i din tråd så tipper jeg du bor en plass på Nord-Jæren, så da er det bare å flytte cirka 10 mil sørover. Forresten så er bilde 10 oktober tatt langs en turløype som går et lite stykke bak huset mitt. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 12. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 Fabelaktig sjiraffportrett, suverent gjennomført og et utrolig sjarmerende smil! Ellers mange flotte høstbilder Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 12. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. oktober 2010 (endret) Tirsdag 12.oktober Jeg har tenkt litt på kommentarene Nautica hadde til bildet mitt den 9. oktober. Derfor fant jeg ut at jeg måtte ta en tur ut til cirka samme plassen og prøve uten vann i forgrunnen. Det var selvsagt ikke de pene skyene men jeg likte resultatet uansett. Solnedgåttsbilde Alle mine Oktoberfest bilder 2010 samlet i et SmugMug galleri. Der finner man større versjoner og exif hvis man ønsker. Endret 13. oktober 2010 av bareanton Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. oktober 2010 Onsdag 13.oktober For en stund siden så jeg et bilde av en enkel bølge som brøt, ingenting annet på bilde enn himmel og hav og den enkle bølgen som brøt midt i bilde. Jeg tenkte med meg selv at det der må jeg prøve meg på en gang. I dag hadde jeg tid til å stikke innom Hellestøstranda på vei hjem fra et møte. Konklusjonen er at det ikke er så enkelt med en 50mm. Optimalt skulle jeg hatt litt mer tele slik jeg ikke fikk med bølgene som slår inn mot land. Selvsagt prøvde jeg å gå nærmest mulig vannet og dere kan jo tenke dere hvordan det gikk. Et bilde fikk jeg i hvert fall som jeg var fornøyd med. Likte symmetrien i dette og mislikte regndråpen oppe til venstre. Bølger Alle mine Oktoberfest bilder 2010 samlet i et SmugMug galleri. Der finner man større versjoner og exif hvis man ønsker. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Vakker skog - og solnedgåttsbildet har flott stemning og silhuett. Likte bølgebildet ditt - spesielt at skummet på bølgen baki fyller ut for skummet som "mangler" på bølgen foran! Bra! Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Torsdag 14.oktober Noen lever i fremtiden og noen i fortiden. Andre prøver til å med å leve i nåtiden. Det eneste jeg er sikker på er at tiden går. Tiden går Alle mine Oktoberfest bilder 2010 samlet i et SmugMug galleri. Der finner man større versjoner og exif hvis man ønsker. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 14. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Solnedgått var mystisk og vakker. Tatt i grevens tid. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 14. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. oktober 2010 Solnedgått var mystisk og vakker. Tatt i grevens tid. Takker! Jeg er godt fornøyd med det selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå