patbak Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 jeg skal kjøpe meg subwoofer å lurer på hva som er best av lukket og portet basskasse det er 12 tommer 1200watt Lenke til kommentar
Jøtul Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 jeg liker best lukket kasse, det gir mer punch i bassen, mens portede kasser gjerne spiller litt høyere enn lukkede. kommer litt an på musikken, rock og lignende er lukkede kasser fint på, mens techno og sånt kan gjøre seg best på en portet kasse. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Også kommer det litt ann på hvilket element du skal ha, er ikke alle element som trives i portet kasse og omvendt Si hvilket element det er snakk om, så blir det lettere å anbefale deg en kasse. Det er også greit å vite hvilken bil du har, og åssen musikk du hører på Lenke til kommentar
patbak Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 jeg skal kjøpe det fra bs-bildeler.no men husker ikke helt hva elementet heter. men jeg liker techno å skal ha det i en mazda 323 1997mod Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Da blir det lukket kasse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå