Gå til innhold

Noen som har erfaringer med ASUS G73JH?


Be__bad

Anbefalte innlegg

Hei forum!

 

Idag/morgen har jeg planer om å bestille en ASUS G73JH fra komplett.no. Følte meg ganske trygg på at dette er en god laptop (link her) Dette var før jeg kom over et review der bl.a. "missing keystrokes" og at laptoppen fryser i selv enklere spill som WoW med relativt juicy settings.

Derfor lurer jeg på om det er noen her som har denne pcen, som spiller på den og har erfaringer å dele.

 

på forhånd takk:)

 

edit: finner enda mere threads om BSOD m.m... litt fryktinngytende i og med at dette er en relativt dyr laptop.

Endret av Be__bad
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har hatt min siden release day her i Norge og har ikke hatt noen problemer med den til nå.

Var selv litt skeptisk med tanke på alle som har hatt problemer med den, men skulle det skje noe er det antageligvis bare å sende den tilbake.

Jeg anbefaler den på det sterkeste og jeg er glad for at jeg kjøpte denne og ikke en av de nyeste macbook proene til gaming.

 

Noe av det beste med den, er kjølesystemet. Den blir ALDRI ubehagelig varm ved WASD knappene ved lengre gaming-økter, det er faktisk vanskelig å kjenne at den blir varmere der.

 

Si fra hvis det er noe mer spesifikt du lurer på ;)

Lenke til kommentar

hei issun! Det er kjempefint at din g73 fungerer strålende, jeg har fått litt mer tid på å bestemme meg da den ikke er på lager hos komplett for øyeblikket. Tydeligvis har de oppgradert hastigheten på RAMen som kommer med pcen, til 1333 mhz.

 

Hvor kjøpte du din laptop? Hadde vært fint med flere erfaringer fra brukere som har kjøpt en litt mer nylig.

takk for input :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...