Unlimited LTD Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Tenkte å lære meg sjakk, men ble meget skuffet over Chess Titans når jeg åpnet det. Grafikken er ikke til å klage på, men teksturene er forferdelige. Det skal vel ikke være sånn? Kan jeg gjøre noe med det? For ordenens skyld, det å sette grafikken til lavest instilling hjelper ingen ting. Og kabal kjører meget bra, med helt skarpe teksturer. Samme med de andre spillene. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Slik ser det ut hos meg: Specs: Dette er bærbar 2008 pcen på denne listen her: http://blog.myhken.com/?page_id=381 Det ser mer uklart ut hos deg... Endret 27. september 2010 av myhken Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) husket du dette? wait. Har du på lav oppløsning? Endret 27. september 2010 av olehh Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Ja, har prøvd på alle grafikkinstillinger. Og jeg har ikke lav grafikk: 1366 x 768. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå