Aleks Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hei, lurer på hvordan onanering påvirker testosteronnivået i kroppen. Vil man få mer om man onanerer mindre, eller vil man mindre? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Så vidt jeg vet så vil testosteronnivået øke ved ereksjon/stimulans, men det vil gå ned etter utløsning. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Hmm.. Har du noen kilder på dette? Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Jeg runker alltid litt lett før jeg skal trene, så kommer jeg når jeg er ferdig med treningen. Bare for å yte det lille ekstra på treningen Gikk opp 15kg i benk på denne måten Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Errr, wat? Hvis du mener til inlegget over deg, så støtter jeg.. Wtf ?? O.o Men tror vidor har rett. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Jeg runker alltid litt lett før jeg skal trene, så kommer jeg når jeg er ferdig med treningen. Bare for å yte det lille ekstra på treningen Gikk opp 15kg i benk på denne måten Haha. Men jeg mener det hadde vært interessant å sett noen målinger over testosteron før og etter onanering. Vil feks. gå en stund uten å onanere øke testosteronnivået? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå