Ritualz1 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Kandidat: Du forsøker deg på entusiast-nivå. Men det kan være noen dager du ikke kan levere. Maks et bilde per dag, og minst 4 bilder i uka. Du tar andre bilder hvis du føler for det. Har nesten ikke brukt objektivet til noe, så dette blir jo en gylden mulighet der jeg presser meg selv til å bruke det, og ikke minst ta bilder som det ikke har blitt så mye av i det siste pga mye jobb og stress. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 Første Bilde da Ble litt mye jobb idag, så ble et bilde fra hagen. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Pene høstfarger, tipper vi ser mye slikt i løpet av oktober. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Du kan umulig bo på mine kanter. Her forsvant den blå himmelen med oktoberankomsten. Du har fått frem den klassiske høstkontrasten med "bladgull" mot blå himmel. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 Bor i Nord-Norge men det e sinnsykt kaldt, hadde nesten vært bedre om det var overskyet. 1/30 f/7,1 400iso Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 6. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2010 (endret) Huff har begynt på jobb så seint i hele uka, så når jeg kommer hjem er det mørkt. Men Litt på etterskudd: 1/100 f/4 400Iso Naf hadde en speedometer kontroll, men kun for naf medlemmer Endret 6. oktober 2010 av Ritualz1 Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fint, klart høstlys fra hagen - som k.n.b sier - klassisk høstgull mot blå himmel. Kanskje bittelitt skjev horisont på Naf-kontrollen, men sterke og klare farger - kassene og havet blir samme høstfarger som i første bilde.. Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2010 Var på Hytta i helga så hadde ikke sjanse til å levere inn bilder, men får bare kjøre opp en ekstra idag da =) 1/25 f/4 400ISO 1/125 f/8 400ISO Det har kommet snø =D ca 2 cm Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 13. oktober 2010 Del Skrevet 13. oktober 2010 Bildene behøver ikke lastes opp samme dag du tar dem - poenget er heller at det er (maks) ett bilde pr. dag.. Ser kaldt ut det siste - et litt annet vær enn her på flatlandet, kan du si.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå