Gå til innhold

Oktoberfest 2010 - pybalto - 100mm 2.8 makro

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nok en som har falt for Legobilder ser jeg. Likte begge. Du skulle jo aldri vist oppsettet av det første, heller bare latt folka her (meg innberegnet) fundere over interiørpreferansene dine.

:thumbup:

At han hadde bygd en modell, betyr ikke at hjemmet hans ikker ogsaa ser slik ut. ;~)

Vellykket og morsom lego serie saa langt.

Lenke til kommentar

Jo. bareanton og Noggie, jeg burde kanskje holdt helt kjeft om de der interiørgreiene. Og takk for kommentar til Andreasfe også, at teppet er en favoritt er overraskende, syns vinkelen er veldig fin da.

Ellers har det vært litt befriende raskt å ta bilder av legoen. Om det hadde vært en fortsettelse så ville det vært av med buksene for offeret i siste bilde. For en stakkars halt legomann er jo nye bukser gull verdt, og kanskje enda en ny hånd? Tanken var at en offiser fra den mørke siden neppe ville spurt om å bytte. På den siden tar man vel det man vil ha, gjør man ikke?

Men det blir ingen fortsettelse. Ikke i dag iallefall. Snøen har regna bort i natt, det er oppholdsvær, og jeg har lyst på en liten fototur ute i dag. Så om jeg får det til så blir det et bilde i tråden senere i dag.

Lenke til kommentar

Utfordringen fortsetter. Det ble ingen fototur i går, var andre ting som dukket opp. Men jeg tok meg en liten tur ut nå nettopp. I regnvær tenkte jeg det kunne bli stilig med gress o.l. med masse regndråper. Men det blåste litt så det ble ikke så bra bilder. Tok heller et bilde da jeg kom inn igjen. Motivet er 30D'en, lurt å ta det kameraet som ikke er værtett når det regner.. Nå står det opp/ned på et håndkle så vannet som rant inn mens jeg fant frem 7D'en kan renne ut ijgen samme vei. Ble litt utbrente lys her, men om jeg slo av det sterke lyset så mistet jeg forgrunnen.

Lenke til kommentar

vel.. hadde egentlig ikke noe bilde i dag. Prøvde litt med å sette fyr på en legomann, men det var ikke så vellykket. De tåler forresten ikke varme så veldig godt de der.. Så ga jeg opp og tok et bilde av mobiltelefonen min. Har jo sett at mange tar bilde av slikt, så da prøvde jeg også.

Lenke til kommentar

Dette innlegget var opprinnelig et innlegg der jeg spurte om noe omkring fargene på bildene, men jeg fant selv ut av det uten at noen trengte komme med et svar på det. Så jeg endrer bare innlegget istedenfor å lage et nytt som bare fører til at tråden blir kastet frem på første side uten grunn.

Nå er det slik at jeg føler at jeg ikke har den rette innstillingen til fotografering for tiden. Lysten er ikke tilstede til å dra ut med kameraet, jeg vil ikke utdype det noe mer enn det, så da blir det bare søppel som blir presentert om jeg presser meg til å fortsette. Og det er det jo ingen vits i å gjøre. Jeg avbryter heller utfordringen her.

Takk til de som har kommentert i tråden i løpet av festen, det har vært hyggelig å lese kommentarene. Jeg beklager samtidig at jeg ikke har kommentert noe særlig i andres tråder, jeg har fulgt med men har allikevel stort sett vært stille. Da gjenstår det bare å ønske alle andre lykke til med fortsettelsen før jeg logger meg av.

Endret av pybalto
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...