KenBjork Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Melding lagt ut på offtopic delen på båtplassen.no Ikke min bil, men en forum venn sin bil. Stjålet i oslo ett sted.. Bilen ble sist brukt og sett av meg på Onsdag 22. September. Skulle inn i garasjen nå for å kjøre, men bilen var borte. Bilen er en E24 628Csi av gamle typen, knall rød med gule lykter. Reg. nummer CV52784 Noen som har sett bilen min? TA kontakt! 915 33 107 Endret 27. september 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
rublings Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Den der kommer ikke forbi meg usett. Makan til lekkerbisken! Holder øynene åpne Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Flott, håper alle som leser dette følger med. Kjør Jungeltelegrafen Men spørs da, siden de som har stjålet den har tatt den i fra garasjen. Så tydelig noen som hadde vist om bilen.. Skal være lett å kjenne den igjen hvertfall. Endret 27. september 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor i landet ble den stjålet? Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 har redigert i første post. Står i signaturen på båtplassen forumet, til eieren at bostedkommune er oslo Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Et tips er å skrive inn infoen du har skrevet på båtgreiene her, det er ingen som gidder å gå til et nytt forum, registrere seg der og søke opp et innlegg du ikke engang linker til. Det nytter ikke å være lat om du ønsker at informasjonen skal nå flest mulig. Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Hele første post er sitert her, fra hans post på båtplassen. Litt mere info om det her også på http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=166475&start=45 Men er det samme som her og på bp Men forresten så er ikke vits å poste linken fra BP-offtopic, for er kun registrerte som ser den. Men er som sagt ikke mere info der enn hva det er her i først post. Om det kommer nye oppdateringer på BP, så oppdatere jeg også her. Endret 27. september 2010 av KenBjork Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 BP linken er her hvertfall. http://baatplassen.no/i/index.php/topic/73800-bilen-min-er-stjaalet-bmw-628csi-roed-1976-mod/ Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Da var bilen kommet til rette. Bilen sto henslengt ved en skole et stykke fra der jeg bor. De hadde ødelagt alle låser, men så ellers bra ut. Stjålet bilstereo, Alpine CDA-105Ri ink. bluetooth adapter og mic. Var ikke verre enn at jeg kunne starte med skrutrekker og kjøre.Bilen var full av gjørme over alt på begge sider, så de har nok hatt det gøy en stund, grunnet lite bensin så har de ikke kommet langt. Blir da å bytte alle låser og ordne med lakkskader de pådro bilen. Det som er noe å tenke på er at dette er noen som bor i mitt nærområde. Garasjeportåpneren hadde de tatt med seg... http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?p=1732446&sid=f88af603fd1d3734567f52e6fc460b2d#p1732446 Lenke til kommentar
KenBjork Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Har trykka på "løst" knappen... virker den ikke ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå