theDurkan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Nyeste tilskuddet i Stronghold-serien er ute i alpha, og jeg regner med at det skulle eksistere flere norske spillere enn meg selv. Så, hvem her deltar i alphaen? Tenkte vi kunne få en liten oversikt over norske spillere, deres faksjoner og hus. Lettere å få til sammarbeid og avtaler når man prater samme språk, for det er mye rar kvalitet på engelsken til mange av disse tyske, franske og østblokk-spillerne. Meg selv: Kallenavn: Flipporachi Faction: WoR-1 Hus: House 16, splitta fra hus 15 for å kunne ekspandere ytterligere. County: Dyfed Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. mai 2012 Del Skrevet 28. mai 2012 jeg spiller det litt, men jeg forstår det overhode ikke, Jeg bare klikker litt rundt om kring xD Lenke til kommentar
Soiarn Skrevet 2. mai 2013 Del Skrevet 2. mai 2013 Hvis du spiller Stronghold eller Stronghold Crusader, så for guds skyld legg meg til både på Skype og Steam. Samme navn som her på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå