Gulrotsaft Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 heisann. satt å så litt nøyere en vanlig på hwmonitor og koms til å lure på hva tmpin0 er. googlet det litt, men det ble litt uklart. flere mente det var i eller nært prosessoren et sted, men når jeg googlet volterr1156 (står det over) så kom jeg fram til at dette hadde med skjermkortet å gjøre. tror kanske det siste er rett uansett så er det meget stor forskjell på disse tmpin temperaturene og hvor mye strøm de trekker osv. nysjerrig som jeg er må jeg bare spørre om det er noen som har peiling på hva disse er? det er de to under skjermkortet + at det er en tredje som ikke ligger under volterra1156 greier. Lenke til kommentar
Nedward Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Volterra 1165 er en spenningsregulator. Jeg ser ut i fra et lite søk at den brukes på bla AMD sine skjermkort (som du også har funnet ut). TMPIN0 vil da ligge inni VT1165 og måle den temperaturen, underforstått at programmet du bruker gjenspeiler infoen nøyaktig. Noe jeg tror det gjør. Det er dessverre veldig vanskelig å kunne gi et 100% presist svar, da man er nødt til å fylle ut en NDA hos Volterra før man får tilgang til å se hvilke produkter de har, og dermed også datablader som kan fortelle noe om TMPIN0. Kanskje du får datablad i fra en kinesisk forhandler hvis du spør etter det. Endret 28. september 2010 av Dj_eLmO Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå