konduktans Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Nå, som jeg egentlig hadde tenkt til å selge lanten, har automatkassa gått ad undas. Det skjer hovedsaklig i førstegir, hvis jeg f.eks kjører jevnt i 30 km/h så "girer" den til ingenting, og tilbake til første. Samme skjer hvis jeg akselererer slik at den skal gire ned i høyere fart. Den girer til "ingenting", for så å hoppe til giret under. Den girer til tider også relativt hardt, ofte mellom 2. og 3. gir. Bilen har gått 155k(hvis ikke forrige eier brukte drillen), og er i relativt god stand. Kan det hjelpe å skifte olje? Eller må jeg ha den på verksted? Kan evt en av dere hjelpe meg? Er det noen billige verksted som har peiling rundt sandvika/oslo? Endret 26. september 2010 av conflict Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Byttet olje, og da funka det fint helt til en pakning røk. Det suger. Så nå må girkassen av, og pakningen skiftes. Er det noen som veit hvor jeg får tak i pakning, og er det noen som vil hjelpe meg å gjøre jobben mot ei flaske vin eller noe i den duren? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå