Gå til innhold

Anabolesteroider sammen med ssri (cipralex)

gerrardo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om medisinene krasjer direkte aner jeg ikke, men det er uansett en svært dårlig kombinasjon. En kur med anabole steroider kan gi psykiske bivirkinger. Humørsvingninger, både under og en stund etter, er vanlig. Når kuren er i full effekt kan du gjerne føle deg i kjempeform og uovervinnelig, og dertil nedfor når effekten avtar. Depresjon, aggressivitet, angst, mange slike bivirkninger er knyttet til misbruk av anabole steroider.

Så sier vel seg selv at det ikke er en god kombinasjon om du allerede har behov for behandling med SSRI-medikamenter.

Lenke til kommentar

Du kan skippe spydighetene.

Tar man en kjapp titt innom emnene/innleggene dine får man raskt et inntrykk av at du kanskje ikke er helt i balanse. For litt siden opprettet du feks en tråd der du spurte om steroider, da fikk du krass kritikk på kombinasjonen antideprissiva+steroider.

Bynn å trene og spise orntlig, nybynnergains er morsomt og det vil raskt gi deg en selvtillitshetsboost. Du trenger ikke bol for å løse dette. 

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å være spydig! Men ser for meg at det er en del som kan noe om dette.

Så det vil krasje?

Har trent lenge nå, men jeg syns det gir så lite resultater..

Gir så lite resultater? Hva er det du trener mot? Se stor og jævelig ut? Godt kosthold og god trening kan gi deg gode resultater. Skjerp deg for faen. Du leiker med livet. Og ikke kom her å si at det ikke har noen bivirkninger. Dette er farlig saker, livsfarlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Trener mot å få en muskuløskropp, som de fleste vil ha :)

Jeg trener styrke 4 dager i uken, spiser masse, har jo fått mer masse dette året, men ikke noe sykt.. Sliter også med litt for mye kroppsfett, er tynn, men har for mye til at resultatene syns godt.. Derfor har jeg valget mellom og fortsette å spise masse og trene, eller deffe.. Men har aldri deffet før, så trenger liksom hjelp der..

Kanskje resultatene hadde visest bedre da..

Lenke til kommentar

Var ikke meningen å være spydig! Men ser for meg at det er en del som kan noe om dette.

Så det vil krasje?

Har trent lenge nå, men jeg syns det gir så lite resultater..

Du kan se Bigger Stronger Faster, mener kanskje den ble nevnt i forrige tråd du oppretta? 

Om medisinene + steroider kræsjer vet jeg ikke, spør en lege eller farmasøyt. Det jeg veit er at bolere mister enormt til masse etter en kur, og at dette i seg selv har fått folk til å ta livet av seg selv. Du begynner ikke på steroider når livet ditt ikke er i balanse, det kommer ihvertfall ikke til å balansere noenting.

Tren hardere, spis bedre og få struktur på hverdagen. Det hjelper lite å være hjemme hele dagen på treningsresultater. Sysselsett og distraher deg selv.

leangains, les igjennom noen artikler der, kanskje har det en motiverende effekt.

Lenke til kommentar

Trener mot å få en muskuløskropp, som de fleste vil ha :)

Jeg trener styrke 4 dager i uken, spiser masse, har jo fått mer masse dette året, men ikke noe sykt.. Sliter også med litt for mye kroppsfett, er tynn, men har for mye til at resultatene syns godt.. Derfor har jeg valget mellom og fortsette å spise masse og trene, eller deffe.. Men har aldri deffet før, så trenger liksom hjelp der..

Kanskje resultatene hadde visest bedre da..

Herregud man, du har ikke en gang deffet før? Les deg opp om kosthold. Sett opp en plan. Du har MYE å hente på "normale" måter. Start her: http://scoobysworkshop.com/ Les alt! Det handler ikke om du spiser mye eller lite, men HVA du spiser. Ikke gjør noe dumt :)

På denne siden står det mye om kosthold, blant annet forskjellige måter å deffe på.

Endret av jj_89
Lenke til kommentar

Jeg leste om en som deffer på kun proteinshake i en mnd, og blir ganske så rippet..

Om man gjør dette, piner seg gjennom det, opprettholder trening og får inn vitaminer, litt grønnsaker osv, tror dere da dette vil funke?

Selv om du deffer behøver du ikke pine deg igjennom noe som helst. Det som kreves er at du setter opp en plan med riktige matvarer, og riktig antall kalorier/Proteiner/Karbs/fett og holder deg til den. Les sida jeg gav til deg.

Lenke til kommentar

mhm! Har sittet å lest en del, og er fult klar over at du har rett :thumbup:

Men nå skal jeg prøve å se hvor lenge jeg holder, bare holde meg til proteiner, pluss vitaminer og frukt!

Kankje litt hvitt kjøtt når vi har det..

Pluss at jeg fortsetter treningen for å holde på det jeg har bygd opp mens jeg deffer..

Lenke til kommentar

Det du heller burde gjøre gerrardo - er å lese gjennom alt du kan finne av trening og kosthold og legge disse tåpelige doping drømmene dine på hyllen. Du tar feil om du tror at du vil få mega selvtilit og alle damene fykker rundt deg når du får drømmekroppen.

Etter å ha lest innleggene dine om hva du skriver om trening og kosthold, har jeg settet en besluttning. Du vet null og nada om trening.

En annen ting er at du MÅ endre tankegangen du har om trening og kosthold. Å trene og spise riktig skal ikke være ork eller skuff, men heller en gøy ting. Du kan ikke forvente at ting i livet skal komme kjapt og enkelt, som steorider gjør. Da vil du også kjapt kjøre deg i graven i mange andre ting med livet som - utdanning, famillie, penger, status, respekt... Bygg heller "a mind of success" og legg ego-hjernen din på hyllen. Hver trening, hverdag kommer du et mikro prosent næremere målet ditt. Hva sier Mark Rippetoe igjen.. "Eat like there is no tommorow"

Endret av Knife
Lenke til kommentar

Hei!

Har nå satt meg opp et ganske stramt deffe opplegg!

Frokost : 2 knekkebrød, 45g protein

Lunsj : 45g protein

Middag : 100g lett kjøtt, 1p ris og grønnsaker

Ettermiddag : frukt, 45g protein

Kveld : 45g protein, 2 knekkebrød

Ca 1500 kcal.

Høres dette greit ut?

opprettholder treningen, og holder dette gående i 3 uker.

Lenke til kommentar

Hei!

Har nå satt meg opp et ganske stramt deffe opplegg!

Frokost : 2 knekkebrød, 45g protein

Lunsj : 45g protein

Middag : 100g lett kjøtt, 1p ris og grønnsaker

Ettermiddag : frukt, 45g protein

Kveld : 45g protein, 2 knekkebrød

Ca 1500 kcal.

Høres dette greit ut?

opprettholder treningen, og holder dette gående i 3 uker.

jeg synes dette så alt for lite ut nesten farlig lite spør du meg. Mye veier du? "Frokost : 2 knekkebrød, 45g protein" hva mener du med det? 45g protein i knekkebrød er det dommeste jeg har hørt, om du ikke mener proteinpulver da.

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

tar pulver, 45g ved siden av :thumbup: hehe

Men håper det hjelper etter 3 uker da!

men synes du fortsatt kan bytte ut noe av pulveret med mat du får jo i deg 180g proteiner av pulveret, men uansett synes det blir litt mye av pulver. hvorfor drikker du ikke melk?

Endret av joakimz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...