Sacho_chan Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noen som vet hvor jeg kan finne "Zumba Fitness Total Body Transformation Guide" gratis torrent, eller dokument? Eller vet hvor det ligger på nette? Eller har det, å kan scanne det inn for så å sende det til meg over epost eller noe slikt??? Og da mener jeg ikke sånn og sende meg masse linker der det står at den heter det samme også er det ikke noe timeplan i filen osv.. Har leitet mye selv og prøvd å laste ned forskjellige filer som sier at de heter det samme, men ingen av dem inneholder "en omfattende kalender og kostholdsguide som hjelper deg å gå ned i vekt. (Kun på engelsk)" er bare filmer om trenings programmet, og jeg har alle cd'ene ned lastet allerede. Hvis det er noe som vet det, vær så snill å hjelp meg? Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Dette kan du finne her Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 (endret) Dette kan du finne her æ mein klart å tydelig at det første orde som æ skreiv i titellteksten var "free" som i gratis kanskje du skal lese en gang til igjennom siden det står gratis mange plasser, men på siden du sendte koster det penger? Endret 28. september 2010 av Sacho_chan Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 There ain't no such thing as a free lunch! Kanskje ville du fått et annet svar, dersom du postet i riktig del av forumet. Internett og Nettverk dekker ikke ditt spørsmål. Men, hvis du leser igjennom forumets retningslinjer en gang til, vil du finne : Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 There ain't no such thing as a free lunch! Kanskje ville du fått et annet svar, dersom du postet i riktig del av forumet. Internett og Nettverk dekker ikke ditt spørsmål. Men, hvis du leser igjennom forumets retningslinjer en gang til, vil du finne : Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent. ehm ja... og æ e ikkje så ofte hær og av og til veldig usikker på kor ting skal plassneres, og prøva å gjør så godt æ kann, så beklager.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå