U1ven Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Noen andre som la merke til at både Lillestrøm og Molde's keeper hadde samme farge på drakta som dommerne i går? Utrolig at det ikke ble lagt inn protester. Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Utrolig at noen bryr seg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Fikk jeg ikke med meg en gang og jeg så kampen. Så mye bryr folk seg. Lenke til kommentar
U1ven Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Greit nok at folk flest ikke bryr seg, men er dere klar over at det er protestgrunnlag for en ny kamp? Norsk fotball er sykt amatørmessig opplegg spør du meg Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 1. oktober 2010 Del Skrevet 1. oktober 2010 Greit nok at folk flest ikke bryr seg, men er dere klar over at det er protestgrunnlag for en ny kamp? Norsk fotball er sykt amatørmessig opplegg spør du meg Evt ikke paragrafryttere, dog pleier nff og være akkurat det. Men noen må vel klage om de skal behandle den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå