Rottenspacehead Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Når jeg skal ha meg nytt skjermkort, vil jeg gjerne at det skal støtte Dolby true hd, dts hd, dts, DD . vil koble med hdmi til receiveren. Støtter de nye korta det ? leste at det er litt forskjellig.. Endret 26. september 2010 av Dennis Aron Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Når jeg skal ha meg nytt skjermkort, vil jeg gjerne at det skal støtte Dolby true hd, dts hd, dts, DD . vil koble med hdmi til receiveren. Ja, det gjør de. Bruker selv et HD5550 i min HTPC... Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Det gjelder alle modellene i 5xxx serien ? ser selv på eventuelt et 5870 kort tenker jeg. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det gjelder alle modellene i 5xxx serien ? ser selv på eventuelt et 5870 kort tenker jeg. Ja. alle modellene i 5000-serien. For Nvidia sin del er det foreløpig kun GTX 460 og GTS 450 som støtter bitstreaming av TrueHD og DTS-HD MA. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 28. september 2010 Forfatter Del Skrevet 28. september 2010 Ok. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå