Gjest blizzardo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er det flere av dere her ute som er venner med eksen? Hvilket forhold har dere til hverandre og hvordan er det når dere møtes tilfeldig på bussen/gaten o.l? Jeg savner eksen min (som en venninne). Vi hadde så mye å snakke om og jeg føler at vi passet best som venner... Men desverre endte forholdet med masse drama, missforståelser osv, men lurer på å ta kontakt igjen. Er det lurt? Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Spørs jo fra forhold til forhold. Om det var masse drama tror jeg ikke jeg hadde tatt meg bryet. Kanskje? Ene eksen min er en av mine bedre venner. Lenke til kommentar
treant Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Om du fortsatt har følelser for hu, eller omvendt - så kan ting lett blusse opp igjen og en av dere kan bli såra. Kanskje lurt å bare glemme henne for en stund til der er klar til å "bare" venner igjen? Er fortsatt der jeg venter på at ting skal gå over... Lenke til kommentar
dkny Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tja, hvem var det som slo opp? Hvis det var hun som slo opp, kan det jo være skummelt å ta kontakt for deg, og det kan bli litt anstrengt om hun ikke liker det like godt. Hvis det var du, så kan du jo si at du mener det vennskapelig så hun ikke tror noe annet. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvis du fortsatt synes det etter å ha fått dame igjen så kan du ta kontakt. Lenke til kommentar
dkny Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hvis du fortsatt synes det etter å ha fått dame igjen så kan du ta kontakt. Hvis det er han som slo opp, tviler jeg på at å ta opp kontakten etter at han har fått en annen, vil bli tatt godt imot. Forøvrig var jeg og 'exen' på vgs venner etter at vi slo opp, det var en mutual slå-opp og det gikk veldig fint å være venner. Men fordi vi ikke hadde så mye til felles, gled vi fort fra hverandre uansett. Når jeg tenker meg om hadde det ikke skadet å ha mer kontakt idag, dog... kanskje jeg skal sende ham en mail og spørre whats up. Endret 26. september 2010 av dkny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå