ugotabanana Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Hei, Har nå prøvd utallige ganger, lest 101 guider og kan neppe problemene med wordpress og domeneshop sitte hos meg. Jeg lurer på om andre har noen tips eller har vært i en liknende situasjon, dette er helt håpløst. Jeg mener selv at jeg gjør alt riktig og hver bidige gang ender det opp med denne feilmeldingen: "Object not found! The requested URL was not found on this server. If you entered the URL manually please check your spelling and try again. If you think this is a server error, please contact the webmaster. Error 404 www.toppestpair.com Sun Sep 26 22:01:09 2010 Apache/2.2.16 " Filene ligger på serveren som jeg har lastet opp med FTP. Endret 26. september 2010 av Cape Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 sikker på at du har kopiert filene til riktig sted og at du har satt det opp skikkelig? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 3. november 2010 Del Skrevet 3. november 2010 404 betyr at webservern ikke fant dokumentet, sa du har nok lagt WP i feil mappe, eller sa browser du til feil fil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå