Gjest ole Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg er 16 år gammel og har ganske god skjeggvekst allerede. Nå forsåvidt blir det bare buskete og litt hår der og her, som gjør at jeg ikke akkurat klarer å forme skjegget mitt etter spesielle ønsker. Men det jeg vil ha er "smooth" hårvekst på en måte, slik at når jeg barberer så barer jeg ikke alt vekk, men slik at kun tippene på hårene ligger igjen, og at det fyller ansiktet. Hvis dere skjønner. Sånn som på dette bildet (haken) Må jeg bare bli eldre eller er den en spessiel måte å barbere seg på? Akkurat nå bruker jeg kun høvel og kniv. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Eh, det du ser der er noen som har barbert seg og fått et "shadow" som det heter. Det er når den driver å vokse ut litt. Du kan jo eventuelt barbere deg om kvelden før du legger deg, så kanskje har de litt av den effekten om morningen. Uansett, så er dette noe som kommer når du blir eldre. Endret 26. september 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 du så en del år eldre ut en 16, jeg tippa 35 første gangen jeg så bildet, no offense. Lenke til kommentar
Gjest ole Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Joda, men er det ikke måter å få slik barberning da. Foreksempel når jeg bruker høvel så kan jeg barbere forsiktig og fjerne de lengste hårene, slik at de blir tett i tett. Shadow, akkurat dette jeg sikter etter Hva med barbermaskin? Lenke til kommentar
Gjest ole Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er ikke meg på bildet.. Bare slik jeg ville ha skjegget (jeg kom ikke på hva det het, så jeg fant et dumt bilde..) Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Først nedover, så høyre til venstre og venstre til høyre og så tar du oppover Lenke til kommentar
laks1 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 du så en del år eldre ut en 16, jeg tippa 35 første gangen jeg så bildet, no offense. Spiller du dum, så han skal bli overraska når du dreper han? Lenke til kommentar
NoxRy Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tror han siktet til det som står i signaturen din Lenke til kommentar
Deadmau5 Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Tror han siktet til det som står i signaturen din no shit sherlock holmes, var liksom derfor jeg skrev ''øøh,hææ?'' Endret 26. september 2010 av Deadmau5 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Så du vil ha tettare hårvekst? Det kjem kanskje med åra. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Så du vil ha tettare hårvekst? Det kjem kanskje med åra. Og kanskje ikke. Som med meg selv, har tynne pinglehår som vokser med store mellomrom på haka. Ser faktisk ut som om noen har trimma ballhårene mine, for å så ha festet dem med lim i trynet mitt. FAEN. Noen må bare legge ideen om å se ut som Frank Zappa på hylla, og leve med å gå glattbarbert hele livet. 1 Lenke til kommentar
SaintInTheCity Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Haha, det kommer med åra, når jeg var seksten sto skjegget like tett som skauen langs autobahn i Tyskland. Nå i tredveåra er det det som kjetting utpå kvelden:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg