Atatar Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg liker ei jente i klassen min, og begynner å bli rimelig godt kjent nå. Det har tatt lang tid ettersom denne jenta er ganske sjenert, men jeg mener at i forhold til da vi begynte å bli kjent stoler hun en god del på meg nå. Jeg bruker bla. å kjøre henne til/fra skolen rimelig ofte, og vi snakker nesten hver dag. Har fått ganske mange spørsmål fra andre på skolen rundt dette, så det er tydelig at andre oppfatter at noe begynner å skje, og mange jeg har snakket med mener at hun liker meg også. Uansett, jeg følte at det var på tide å eskalere litt, og jeg ringte henne i dag for å be henne ut på kino, men hun svarte ikke så jeg ba henne ringe tilbake. Det gjorde hun, men på et rimelig ubeleilig tidspunkt så det ble en rimelig stotrete samtale fra min side(prøvde å komme til et litt mer privat sted samtidig som jeg snakket). Uansett, jeg spurte hva hun skulle idag osv., og hun sa hun skulle på fotballkamp. Denne gikk på et tidspunkt som gjorde det fullt mulig å bli med på filmen, så jeg spurte om hun ville være med å se den. Men da sa hun at hun skulle se enda en fotballkamp på TV senere, sammen med foreldrene sine. Begge kampene var forsåvidt reelle og gikk på tidspunktene hun nevnte, så det er ikke usannsynlig at hun faktisk skulle nettopp dette, og ikke kunne endre planene sine på kort varsel. Noen som har noen formeninger om 1) Var dette et "Jeg kan dessverre ikke idag" eller et "Nei" ? 2) Bør jeg vente en stund nå før jeg gjør det samme igjen, bør jeg gi opp eller bør jeg spørre på nytt om ikke så lenge? På forhånd takk Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det kan bety; "Oj han ber meg ut, det kom litt brått på så jeg trenger litt tid til å bestemme meg på" Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Får håpe det EDIT: I så tilfelle, når bør jeg spørre på nytt? Hun er ikke typen til å komme bort å si "Har du fortsatt lyst å dra på kino?". Endret 26. september 2010 av Atatar Lenke til kommentar
offtopic Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Sa hun noe som "uff nei jeg kan ikke idag, men jeg vil gjerne gjøre det en annen dag" eller "Uff nei jeg kan ikke idag" ? Hvis du liker dama VELDIG godt, så ser jeg ingen grunn til hvorfor du ikke skal spørre igjen å hinte til du skjønner om hun vil eller ikke. Vil hun ikke så er jo det greit.. Det verste (synes jeg) er å ikke vite om man har sjangs eller ikke! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå