Gå til innhold

noen som har erfaringer med www.idingz.com

ronarn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-8rOh9Y6a

JEG er veldig fornøyd meg iDingzthumbup.gif Jeg har kjøpt en del ting på iDingz til min iPad og jeg ble virkelig overraket over hvor kjapp leveringstiden er der. Pakkene jeg har bestilt fra dem har kommet bare 1-3 dager etter at jeg bestilte fra dem. Virkelig noe å annbefale ;)

Lenke til kommentar
  • 4 år senere...

Helt håpløst etter min erfaring. Dette er en guttunge som leker nettbutikk. Svært lite tillitsvekkende. Bestilte et produkt 5. desember som skulle være julegave, men de klarte ikke å levere. Etter gjentatte mail, forsøk på telefon og sms som alle blir ignorert, er det bare å starte prosessen på å få pengene tilbake (han tok seg selvfølgelig betalt på bestillingsdato). Må nå ta prosessene via banken for å få refusjon.

Styr unna og hold deg til de etablerte bedriftene som både kan leveranse og kundeservice.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

noen som har erfaringer med www.idingz.com?

Samme erfaring som Jennyx. Varen dukket ikke opp (betalt faktura). Ignorerer mail, tlf og sms... Guttunge som omtaler foretaket sitt med ord som "vi" og "våre kontorer"...

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Bestilte og betalte ladeledning i begynnelsen av februar. Purret etter 3-4 uker, og fikk beskjed om at de skulle sende den på nytt. Nå er det midt i april, og ingenting skjer. - Kanskje fordi korrespondansen har foregått på engelsk (???) av en eller annen grunn.. Ingen kontakt med firmaet. Virker lite pålitelig.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opplevde det samme som cduck. Bestilte 2 ladeledninger, purringer, lovnader, lovnader om pengene tilbake etter heving av kjøp. Bare tull og tøys hele greia. Sender forliksklage. Koster 890 i rettsgebyr, men vil være verdt det for å gi guttungen en smekk på fingrene.

Endret av KB-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...