ronarn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 noen som har erfaringer med www.idingz.com? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 JEG er veldig fornøyd meg iDingz Jeg har kjøpt en del ting på iDingz til min iPad og jeg ble virkelig overraket over hvor kjapp leveringstiden er der. Pakkene jeg har bestilt fra dem har kommet bare 1-3 dager etter at jeg bestilte fra dem. Virkelig noe å annbefale Lenke til kommentar
1f0b9b19 Skrevet 27. januar 2015 Del Skrevet 27. januar 2015 Helt håpløst etter min erfaring. Dette er en guttunge som leker nettbutikk. Svært lite tillitsvekkende. Bestilte et produkt 5. desember som skulle være julegave, men de klarte ikke å levere. Etter gjentatte mail, forsøk på telefon og sms som alle blir ignorert, er det bare å starte prosessen på å få pengene tilbake (han tok seg selvfølgelig betalt på bestillingsdato). Må nå ta prosessene via banken for å få refusjon.Styr unna og hold deg til de etablerte bedriftene som både kan leveranse og kundeservice. Lenke til kommentar
PW- Skrevet 5. mars 2015 Del Skrevet 5. mars 2015 noen som har erfaringer med www.idingz.com? Samme erfaring som Jennyx. Varen dukket ikke opp (betalt faktura). Ignorerer mail, tlf og sms... Guttunge som omtaler foretaket sitt med ord som "vi" og "våre kontorer"... Lenke til kommentar
cduck Skrevet 16. april 2015 Del Skrevet 16. april 2015 Bestilte og betalte ladeledning i begynnelsen av februar. Purret etter 3-4 uker, og fikk beskjed om at de skulle sende den på nytt. Nå er det midt i april, og ingenting skjer. - Kanskje fordi korrespondansen har foregått på engelsk (???) av en eller annen grunn.. Ingen kontakt med firmaet. Virker lite pålitelig. Lenke til kommentar
KB- Skrevet 4. juni 2015 Del Skrevet 4. juni 2015 (endret) Opplevde det samme som cduck. Bestilte 2 ladeledninger, purringer, lovnader, lovnader om pengene tilbake etter heving av kjøp. Bare tull og tøys hele greia. Sender forliksklage. Koster 890 i rettsgebyr, men vil være verdt det for å gi guttungen en smekk på fingrene. Endret 4. juni 2015 av KB- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå