Mahja Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Har lyst til å lage en halloween effekt med selvrørende heksegryte som denne; Men er usikker på hva jeg kan bruke av motor som ikke er for dyre. Noe som har peiling? (Her bruker de en såkalt Wiper Motor) Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 En wiper motor som du kaller det er vel en vindusviskermotor, dette kan du sikkert få mot en billig penge på nærmerst bilhogger.. Lenke til kommentar
Mahja Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 En wiper motor som du kaller det er vel en vindusviskermotor, dette kan du sikkert få mot en billig penge på nærmerst bilhogger.. Smart du.. Det skal jeg prøve på. Takk Takk! Lenke til kommentar
stresslessen Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Tja, liker å tro det en sjelden gang i hvertfall Du trenger vel brått et 12v batteri eller noe lignende for å drive den og, kan hende du må ha noe releer og, ikke vet jeg. Lenke til kommentar
noddyen Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Kan ikke tro at du trenger noe annet enn en strømforsyning på 12 volt (kanskje en gammel strømforsyning til en PC) og evt. en bryter for å skru det hele av og på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå