Andreasfe Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Deltagernivå: Pingle Utstyr: Canon 7D + 24mm f/1.4L USM Tilleggsutfordring: Entusiastnivå i uke 42 Det vil nok i hovedsak bli en del Oslobilder, og forhåpentligvis vil jeg kunne få fram overgangen fra sommer til vinter. Endret 26. september 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 1. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2010 (endret) Klokka nærmer seg midnatt og barskapet roper på meg. Representanten denne gang er Jon Bertelsen Symphonic Brut XO. Det er jo helg, tross alt. 1/40s - f/1.4 - ISO 500 Endret 1. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Mm, du klarte å få det til å se fristende ut, pent utført! Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Mmmh - god konjakk. Lenke til kommentar
bareanton Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ingen fingermerker på glasset. Du klarte altså å ta bilde før du begynte å smake, tror ikke jeg hadde klart det. Lenke til kommentar
SR-L Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Fint konjakkbilde. Jeg håpet at noen kom til å velge dette objektivet (hadde nok gjort det jeg også om jeg hadde hatt det). Kommer til å følge med på denne. Stå på Lenke til kommentar
kaian Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Ingen fingermerker på glasset. Du klarte altså å ta bilde før du begynte å smake, tror ikke jeg hadde klart det. Pro-tips: Sjenk ett glass til fotografen, og deretter ett til motivet. Og så må fotografen huske å rydde opp etter seg etterpå Lenke til kommentar
Noggie Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Skaal. Bilde til aa bli tørst av. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2010 Del Skrevet 2. oktober 2010 Mmmm. Pent og fristende. Ser at til og med hvitbalansen er kjørt i en svak konjakkfarge. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 2. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2010 (endret) Takker så meget for gode tilbakemeldinger. Det ble jammen et glass i kveld også Tok en tur til byen i dag via de nordlige sentrumstrøk. Her er det særdeles mange perler. Mye flott å se på. Her fra Damstredet som soler seg i sin egen glans, selv uten sol. 1/160s - f/8 - ISO 500 Endret 8. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 Mye pent i Damstredet. Så også her, hvor de gamle bygningene skikkelig få speilet seg. Rimelig stor kontrast mellom de to trærne i bakgrunnen, det ene med helt grønne blader, og det andre med helt rød-oransje blader. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 4. oktober 2010 Del Skrevet 4. oktober 2010 Herlige høstfarger! Det eneste jeg ville gjort ekstra er å fjerne antydningen til kraftlinja. Francis Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 7. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2010 (endret) Lite med tid til fotografering nå. Torshovdalen på vei hjem fra jobb. Endret 19. februar 2011 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 7. oktober 2010 Del Skrevet 7. oktober 2010 Har du lite tid, så får du gjøre som idag. Ta bilder på vei til eller fra jobb Det er det jeg gjør. Meget lekre de to siste. Det eneste jeg stusser over, er den gule himmelen - tilsiktet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Varme høstfarger - liker spesielt linjene i huset som speiler seg - men som tomsi sier - kanskje litt mye fargestikk på de to siste? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 8. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Takker så mye. Kikket på bildene på en god skjerm. Så helt klart et litt vel sterkt gulstikk. Skjermen på den bærbare maskinen min har nok et litt vel overdrevent blåstikk i utgangspunktet. Har nok derfor hatt en tendens til å dra blå-spaken litt for langt ned. Legger til et par alternativer hvor jeg har moderert det litt (spoiler). Endret 8. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
kaian Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 Fine høstfarger og særlig Damstredet var gjennomført vakkert, men Torshovdalen er og fint presentert. Men, ja, jeg er med på spørsmålet om hvitbalansen er tilsiktet, synes den tipper litt over? Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 9. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 9. oktober 2010 (endret) Litt halvveis i kroppen etter en fredag med et par for mye. Fikk omsider på meg stasen og tok en spasertur til området nordøst i Groruddalen der jeg har vokst opp. Her ser vi en av terrasseblokkene på Vestli omgitt av høsten selv. 1/250s - f/8 - ISO 400 Endret 9. oktober 2010 av Andreasfe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 9. oktober 2010 Del Skrevet 9. oktober 2010 Interresant komposisjon. Har følelsen at blokken leker gjemsel med oss. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå