Dre_C Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Kjøpte i dag en 3COM Bluetooth adapter. Jeg klarer å sende filer til min SE T86i, men klarer ikke å sende elemeter fra telefonen til PC. Noen som har erfaring med dette? Lenke til kommentar
Kvalen Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jepp! =) Og her er løsningen på dette finurlige problemet... (funka ihvertfall hos meg) Alle andre Bluetooth "dingser" jeg har vært borti gjør dette selv, men 3com mener vi får finne ut det sjøl. Det du må gjøre er å gå i kontrollpanel -> nettverk & eksterne tilkoblinger. Der må du legge til en ny forbindelse. Jeg har Win XP og valgte da å opprette en "avansert tilkobling" (nederst). Da fikk jeg spørsmål om hva slags tilbkoblingstype jeg ønsker. Da valgte jeg "Godta innkommende tilkoblinger". Da kom det opp en rekke ting jeg kunne krysse av for å legge til. Jeg la til alt som hadde noe med 3com + Direkte Parallell (LPT1). Vet ikke om det er nødvendig, men det ble nå gjort. Når den nå var blitt lagt til, fungerer det fint å sende fra telefon og til maskin. Lenke til kommentar
Dre_C Skrevet 25. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2003 Får fortsatt ikke helt til. Må en ha et annet program i tillegg til Bluetooth connection Manager for å få det til? Hvis telefonen søker finner den datamskinen, men like etterpå blir den disconnectet. Viser på Bluetooth Diagnostics at det er contakt med telefonen, men ikke inne på selve programmet. Lenke til kommentar
kmath! Skrevet 27. juli 2004 Del Skrevet 27. juli 2004 wops.... trodde 3coms blåtann adapter var den beste jeg! Bestilte den idag! Er det virkelig så mye problemer med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå