Gå til innhold

Dine morsomme fyllehistorier


€uropa

Anbefalte innlegg

Kom til å tenke på en gang jeg leita opp et badekar. Jeg la meg nedi, sa jeg var en hvalross, tok dusjodet som mikrofon og brølte mitt beste hvalross-brøl.

 

En annen gang var det ei som hadde tråkket på noe knust glass, så hun hadde et lite kutt under foten. Hun setter seg ned og viser frem kuttet som fortsatt blør, og da snur jeg meg mot sidedama (ikke samme person) og sier med full entusiasme: "Åh! Nå må vi lage taco!"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en historie fra russetia ifjor:

 

Det var en lørdag, og jeg var i tvil om jeg skulle gidde å dra ut, kompisen min (som jeg bodde med da) hadde kjøpt en 0,7L Vikingfjord og var stoked for kvelden, men jeg kjøpte likevel en six-pack bare for å ha i tilfelle jeg ombestemte meg. Kompisen min stakk på vorset i 8-tia, i 10-tia fant jeg ut at jeg ikke gadd å sitte inne hele kvelden, så jeg pimpa i meg 2-3 pils mens jeg ordna meg, og stakk på vorset.

 

Da hadde kompisen min drukket opp så og si hele Vikingfjord-spriten, og var naturligvis "godt i baisen". Alle var småbrisne, bortsett fra han, så det var ganske kleint... Uansett, kvelden gikk og etterhvert gikk vi tom for drikke, så vi vandret bort til der festen var (i fjæra). Der møtte jeg en klassekompis som hadde fått fiksa seg en dunk med hjemmebrent for kvelden og var keen på å dele, og siden jeg var tom for øl så takket jeg jo ikke nei akkurat. Da var kl rundt 12 på natta.

 

Så vi vandra bort til hybelen hans, fylte hver sin 1,5L flaske med hjemmebrent og vandra tilbake til festen. Jeg blandet 3-4 drammer (halvlitersglass), og etter det husker jeg SVÆRT lite. Plutselig kom broren til en annen kar i klassen min og skulle begynne å bråke med noen innvandrere som var der, så 2 politibiler kom til festen, og da stakk vi videre derifra.

 

Resten av kvelden har jeg blitt fortalt av venner (og de har tilogmed filmet deler):

 

Siden festen var i fjæra var slutt, så gikk vi langs kaien der. Jeg måtte pisse konstant, og jeg holdt flere ganger på å falle i havet pågrunn av min begrensede balanse, så en kar måtte holde meg i jakka hver gang jeg skulle pisse i havet. Så fant jeg det for godt at jeg skulle stå ved veien å pisse, plutselig kommer brannbilen kjørende og stopper ved siden av meg. Redusert som jeg var brydde jeg meg selvsagt ikke, og pisser PÅ brannbilen. På videoen hører jeg bare de roper "SPYL HAN!!".

 

Tilslutt setter de meg bare på en benk og prøver å holde meg våken, og roper ut navnet til kompisen min som jeg bodde sammen med. Helt random kommer han springende "Ja?", og da begynte prosjektet med å få meg hjem. På tur til pirattaxien begynner jeg å spy, og han vil jo ikke ha spy på seg, så han legger meg på bakken. Plutselig kommer en sykepleierstudent som ser sitt snitt til å gjøre en god gjerning, hun legger meg i stabilt sideleie, og når jeg har sluttet å spy tar hun en Burger King-pose som lå på asfalten og lager hull i bunnen og tar munn-mot-munn metoden på meg...

 

Vi kommer oss omsider til pirattaxien, og på tur hjem spyr jeg i bilen, men sjåføren kjører oss hjem likevel. Hjemme tryner jeg på klestørke-stativet og knuser det, men han får på en eller annen måte lagt meg i senga.

 

Neste dag våknet jeg i kjempeform, og vi fikk oss en god latter da han fortalte om kveldens begivenheter :) Og jeg tålte ikke sprit på et halvt år etter det!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Husker jeg var ute på bodegaen ved universitetet jeg går på, hvor vi fant ut at vi måtte ha en burger fra lokale bensinstasjonen. Var ikke så ekstremt beruset, men nok til at jeg ikke klarte å låse opp låsen til syklen min.

Sta som jeg var, så ville jeg ikke la den stå igjen, så jeg endte opp med å bære syklen på skulderen min i drøye 1.5km til stasjonen. På veien stoppet jeg utallige folk og spurte om de klarte å få opp låsen, uten hell.

 

Vel, greit nok, etter å ha fortært burgeren så bar det jo hjem da, gjennom sentrum med ganske mange som stoppet meg og sa at jeg ikke måtte stjele sykler :whistle:

Var vel et par kilometer fra stasjonen og hjem da, så var greit gåen i skulderen dagen etter.

 

Det første jeg gjorde var å gå ut og sjekke hva som var galt med låsen. Brukte vel 10sekunder på å få den opp.... :hrm:

 

 

"Hage rally" er også en slager.. Komme seg fra A til B ved å følge luftlinja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...