Spenis Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei. for ikke så lenge siden så hadde bror min besøk av en klassekamerat, han tok iPoden til bror min og tok feil kode mange ganger. til slutt så sto det at han skulle prøve igjen om någe og milioner minutt. og det går bare oppåve og oppåver. Så jeg lurer på, er det en måte og fikse dette på? Takk på forhånd Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 eneste måten da, er å gjennoprette iPoden i iTunes. men husk å sikkerhetskopiere Pod'en før du gjør det, fordi alt på iDingsen vil bli slettet. Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 eneste måten da, er å gjennoprette iPoden i iTunes. men husk å sikkerhetskopiere Pod'en før du gjør det, fordi alt på iDingsen vil bli slettet. Mener du da at du skal kobble til iPoden til PCen. Men er det farlig om man ikke sikkerhetskopierer ipoden? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er det jeg sier Når du jør det så slettes alt på iPoden. Dærfår er det lurt at du først sikkerhetskopierer Poden fordi da kan du bare, etter at du har gjennoprettet, legge inn allt du hadde på den igjen. Håper du skjønner Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Det er det jeg sier Når du jør det så slettes alt på iPoden. Dærfår er det lurt at du først sikkerhetskopierer Poden fordi da kan du bare, etter at du har gjennoprettet, legge inn allt du hadde på den igjen. Håper du skjønner Jepp jeg skjønner, men det går ikke, står at iPoden er låst og at man må skrive inn passordet, men det går jo ikke... Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Det er det jeg sier Når du jør det så slettes alt på iPoden. Dærfår er det lurt at du først sikkerhetskopierer Poden fordi da kan du bare, etter at du har gjennoprettet, legge inn allt du hadde på den igjen. Håper du skjønner Hva skal jeg gjøre da? Når jeg må skrive inn koden på iPoden for og komme inn på den, men det går jo ikke..... Er det ingen muligheter for og låse den opp? den blir jo ikke oppløst for om 1000 vias av fager, og da lever vi jo ikke...... så det er litt surt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8rOh9Y6a Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det er det jeg sier Når du jør det så slettes alt på iPoden. Dærfår er det lurt at du først sikkerhetskopierer Poden fordi da kan du bare, etter at du har gjennoprettet, legge inn allt du hadde på den igjen. Håper du skjønner Hva skal jeg gjøre da? Når jeg må skrive inn koden på iPoden for og komme inn på den, men det går jo ikke..... Er det ingen muligheter for og låse den opp? den blir jo ikke oppløst for om 1000 vias av fager, og da lever vi jo ikke...... så det er litt surt. Du kan lese igjennom denne tråden og prøve det som står der: Lenke til kommentar
Spenis Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Ok takk Men ingenting av det går. På iPoden nå står det: iPod er deaktivitivert. Prøv igjen om 21 376 136 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå