weattube Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei. Jeg vet ikke om jeg poster på riktig sted? Men håper på svar allikevel hehe. Jeg lurer på om dette lille problemet kan foråsake ett virus. Men det som er galt som jeg har merket så langt er den att hviss ett program/ ett spill skulle krasje. Så pleier jeg om trykke Ctrl, Alt, Delete og gå inn for så og avslutte det gjeldende programmet som eventulet har krasjet. Og da går jeg inn på prosesser, men det finner jeg ikke nå lenger. Det irriterer meg veldig. Noen som eventuelt vet hvordan jeg får dette i orden? Takker på forhand! Lenke til kommentar
norbat Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Finner du ikke prosesser-fanen når du starter oppgavebehandlingen? Lenke til kommentar
weattube Skrevet 27. september 2010 Forfatter Del Skrevet 27. september 2010 Finner du ikke prosesser-fanen når du starter oppgavebehandlingen? Helt riktig. Hvis du vet hva som kan være problemet. Er jeg evig takknemelig. Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Prøv å dobbeltklikke på rammen rundt. Hos meg så skjuler det/viser faner + meny annenhvert dobbeltklikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå