brakar Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Jeg skal kjøpe nytt kamera og står mellom TRV33 og NV-GS50. Er det noen som har erfaring med disse kameraene og kan komme med tips om hvilket jeg skal kjøpe? Lenke til kommentar
Sella Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Hvis du gidder å vente, kan du prøve deg med sony... De fleste pleide å foreslå enten sony TRV33 eller panasonic NV-GS50, så begge må jo være bra kameraer Jeg kjøpte panasonic NV-GS50 idag, og venter bare på at batteriet skal bli ferdig ladet... Lenke til kommentar
BetaCam Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 ...mens jeg bare går og venter på GS50 bestilt på nett. Bra kjøp. Lenke til kommentar
brakar Skrevet 28. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2003 Kan dere gi en tilbakemelding når kameraene er testet? Lenke til kommentar
Sella Skrevet 28. juni 2003 Del Skrevet 28. juni 2003 Det er mitt første videokamera da, så jeg vet jo ikke om det er bra i forhold til andre. Men, jeg er veldig fornøyd! Bildekvaliteten er bra, lyden er bra, og kameraet er kjempe fint utseendemessig! Det eneste jeg ikke likte var plasseringen av hvor man skal sette inn USB og Firewire ledningen, man får ikke holdt kamerat ordentlignår man kobler det til PCn, men det er jo noe å bli vant til... Lenke til kommentar
Ferber Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Ville nok valgt Sony sin i og med at den har 1152x864 pixels stillbilder isteden for 640x480 som Panasonic's. I tilleg har Sony sin widescreen, tror ikke Panasonic's har det.. Har sett på de samme kameran'e, jeg kjøper Sony tenker jeg Så lenge jeg får den til under 7000 Lenke til kommentar
dagfaune Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Sony gir klart det beste bildet. Riktigst farger, minst støy ved liten belysning, autofokus funker bedre ved lite lys, best skjerm og best steady shot. Men, Panasonic klarer høye lydnivåer uten å bli overstyrt, f.eks. pianospill. Hvorfor ikke kjøpe TRV 12, 19 eller 22. De gir større vidvinkel og bedre lysfølsomhet og bruker mindre strøm. TRV 33 gir IKKE bedre videobilde enn disse. Kan ikke nyttiggjøre seg av flere pixel til video. Lykkelig SONY-eier ! Lenke til kommentar
2roll Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Hvordan er det med digital/analog inn på TRV12, TRV19 og TRV22? Det er vel bare TRV33 som har det? Lenke til kommentar
dagfaune Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 For prisdifferansen kan du kjøpe et separat PCI-kort med analog inngang. Personlig synes jeg det er mye lurere. Lenke til kommentar
wideload Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Har akkurat fått med meg hjem og testet skikkelig et trv12e - kan ikke akkurat si at jeg ble noe imponert. Duringen fra kameraet er rett og slett fæl, samtidig som at bildekvaliteten på det beste kan sies å være nesten like god som på mitt eksisterende trv48e Det er kun ved nesten max zoom at trv12 er bedre enn trv48e - ellers er det jevnt eller til og med bedre på 48e Kameraet går rett tilbake til butikken i morgen, så får vi se om GS50 duger bedre. Verre enn Sony'n kan det vel ikke bli? :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå