Gå til innhold

Kamptråd - Vålerenga vs Brann

Latias

10 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forferdelig dommertrio som både Brann og Vålrenga fikk kjenne.

edit. Selv om jeg er Brannsupporter klarer jeg å glede meg litt over tapet, så lenge Roseborg ikke vinner serien igjen er det grunn til å trekke på smilebåndet.

Alt for at Enga ikke vinner gullet. Ska' søren meg drite på pokalen om det skjer. Hate Oslo, Hate Enga og ønsker dem ingenting annet enn tap, tap, tap!

- Det at en gjeng bortkjemte trøndere vinner seriegullet får nå være så. Ingen som bryr seg.

Kan jeg spørre hvorfor du hater Oslo?

Var selv midt i klanen i dag, og synes ropene om lommemannen og Eirik Bakke var smålig og unødvendig. Har ingenting med fotball å gjøre. Ble regelrett flau når 40-50 år gamle menn ropte det om og om igjen. Syns det er unødvendig når utensportslige ting blir ropt som er personlig

• Liker 1
Lenke til kommentar

Forferdelig dommertrio som både Brann og Vålrenga fikk kjenne.

edit. Selv om jeg er Brannsupporter klarer jeg å glede meg litt over tapet, så lenge Roseborg ikke vinner serien igjen er det grunn til å trekke på smilebåndet.

Alt for at Enga ikke vinner gullet. Ska' søren meg drite på pokalen om det skjer. Hate Oslo, Hate Enga og ønsker dem ingenting annet enn tap, tap, tap!

- Det at en gjeng bortkjemte trøndere vinner seriegullet får nå være så. Ingen som bryr seg.

Kan jeg spørre hvorfor du hater Oslo?

Var selv midt i klanen i dag, og synes ropene om lommemannen og Eirik Bakke var smålig og unødvendig. Har ingenting med fotball å gjøre. Ble regelrett flau når 40-50 år gamle menn ropte det om og om igjen. Syns det er unødvendig når utensportslige ting blir ropt som er personlig

Hate Oslo fordi jeg forbinder det med klanen og Enga. Men jeg har respekt for slike mennesker som deg :) Selv er ikke Bataljonen feilfri heller.
Lenke til kommentar

Dommer var svak begge veier idag, Singh var ikke offside og Sheltons situasjon var tvilsom. Mye rart begge veier. Vålerenga spiller en skikkelig dårlig kamp og Brann hadde faktisk fortjent et poeng idag ærlig talt. Ble pissredd hver gang han Cato Hansen fikk løpe rettvendt med ball. Deilig at Huseklepp ikke presterer, akkurat som mot RBK.

Deilig å gi RBK litt kamp hvertfall, ikke kom å si igjen at Molde ga mer kamp ifjor. RBK virket ikke sterke fra første omgangen jeg så idag, selv med ledelse. Virker slitne, skader, mangler klart Stadsgaard mer enn vi mangler Moa og er i dårlig form. RBK snitter på uavgjort hver tredje kamp, men det kan være endret nå. Seier på Lerkendal og det er spenning til siste slutt. Herlig!

Lenke til kommentar

Får respektere ditt syn. Var selv med å rope ut "Hater Bergen by", mosrsomt at den fikk såpass trøkk på vestbredden og. Men gleder meg til kamp på Søndag, håper inderlig på at tvstua på Madla viser kampen, da skal jeg ikle meg bortedrakta, med nr 6 og Grønseth ;)

Da møtes vi på søndag. Reiser til madla i morgen !

Lenke til kommentar

Deilig å gi RBK litt kamp hvertfall, ikke kom å si igjen at Molde ga mer kamp ifjor. RBK virket ikke sterke fra første omgangen jeg så idag, selv med ledelse. Virker slitne, skader, mangler klart Stadsgaard mer enn vi mangler Moa og er i dårlig form. RBK snitter på uavgjort hver tredje kamp, men det kan være endret nå. Seier på Lerkendal og det er spenning til siste slutt. Herlig!

I forhold til i fjor holdt vi luka og lagde den større. I år blir den mindre og mindre. Ganske naturlig at dere gir oss mer kamp enn det M**** gjorde i fjor.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...