Gå til innhold

Kamptråd - Vålerenga vs Brann

Latias

10 stemmer

1. 1. Hvem vinner?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjipt dette, Brann var best i 2. og med litt mer marginer kunne det blitt et velfortjent poeng. Fint å se at avstanden opp til VIF og RBK ikke er lang, litt trist at nivået på landenes beste lag ikke er større.

Brann gjorde en god figur, med 13 friske spillere og god innsats.

Får håpe VIF tar RBK nå og at Brann redder plassen i TL.

Forøvrig tror jeg aldri jeg har sett verre avgjørelser fra linjedommerne. Var mange tilfeller her som var klar feildømming. Gikk begge veier, så rettferdig i den forstand, men uansett skremmende svakt. Et par feildømminger går greit, men her ble lagene snytt for corner, sjanser og hands.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Forferdelig dommertrio som både Brann og Vålrenga fikk kjenne.

edit. Selv om jeg er Brannsupporter klarer jeg å glede meg litt over tapet, så lenge Roseborg ikke vinner serien igjen er det grunn til å trekke på smilebåndet.

Alt for at Enga ikke vinner gullet. Ska' søren meg drite på pokalen om det skjer. Hate Oslo, Hate Enga og ønsker dem ingenting annet enn tap, tap, tap!

- Det at en gjeng bortkjemte trøndere vinner seriegullet får nå være så. Ingen som bryr seg.

Lenke til kommentar

Det første pappa lærte meg da jeg var på Brannkamp da jeg var 4-5 år gammel, var at jeg ikke måtte heie på motstanderlaget (VIF), fordi de kom fra Oslo. Og siden den gang har jeg alltid hata Enga mer enn noe annet. Eneste positive med Enga va Moa, pågrunn av spillerstilen hans.

Heldigvis er jeg ikke en "for mye pølse"-supporter som bare skal pipe eller sloss. Viktig å tenke at fotball bare er den viktigste tingen av de uviktige tingene, og derfor så er det ikke verdens ende om en taper. Det å elske og hate klubben syns jeg er noe av "the beauty of fotball" (så lenge det ikke blir slosskamper før og etter kamp).

Endret av iGabby
Lenke til kommentar

Det første pappa lærte meg da jeg var på Brannkamp da jeg var 4-5 år gammel, var at jeg ikke måtte heie på motstanderlaget (VIF), fordi de kom fra Oslo. Og siden den gang har jeg alltid hata Enga mer enn noe annet. Eneste positive med Enga va Moa, pågrunn av spillerstilen hans.

Heldigvis er jeg ikke en "for mye pølse"-supporter som bare skal pipe eller sloss. Viktig å tenke at fotball bare er den viktigste tingen av de uviktige tingene, og derfor så er det ikke verdens ende om en taper. Det å elske og hate klubben syns jeg er noe av "the beauty of fotball" (så lenge det ikke blir slosskamper før og etter kamp).

Selv anser jeg det som litt trist at man som 4-5 år gammel lærer å hate et lag basert på geografisk posisjon. ;)

Ei heller noe beauty med hat, selv elsker jeg klubben min så mye at jeg ikke har tid til slike negative følelser. Kaste bort tid på å hate noe når jeg kan bruke tiden på laget hvor min lidenskap ligger, hva er det for noe tull?

VIF utviser bedre holdninger enn RBK og i tillegg unner jeg Andresen mye godt etter hva han gjorde for Brann, i konkurranse mot RBK er det liten tvil om hvem jeg holder med.

Lenke til kommentar

synes ikke det er noe bedre at vif vinner egentlig.

men er ikke helt knust etter i dag. Vi fikk faktisk til en del og burde absolutt ha scort et par mål.

forsvaret funka også bra i første...

jeg vil si det er bedre på alle måter. både historisk og mtp at hvis en bergenser hadde dratt dit, så hadde neppe mange lettet øyenbrynene. de aller fleste der virker som sympatiske karer.

ingenting ville gledet mer hvis VIF klarer å snyte RBK :D .

Trønderpakk, jeg elsker dere!

Endret av Step_up
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...