Gå til innhold

Hjelp til valg av ny tlf

Erla2k

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg tenkte å gå til innkjøp av en ny tlf til under 5000. Har tittet på Htc desire HD, IPhone og Samsung Galaxy. Lurer på om noen har kjennskap til noen av dem (eller andre gode smarttlf) og hvilke abonnement folk bruker til disse smarttlf. Hvor mye MB/GB dataoverføring bruker en "vanlig" bruker i mnd ca?

Erlend

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HTC Desire HD er verdt å vurdere, med mindre du finner den for stor ?

Nei størrelsen er ikke noe problem. fant den til 4700,- på elkjøp. Men i forhold til at iphone 4 er samme pris på apple.com så vil du da si at det er en bedre tlf? Er det noe spesifikt utenom kameraet som er bedre på HTC? Vet at den er en god del raskere også. Det er et stort + for meg. Og java greiene til Iphone. Hvordan er det med f.eks app til disse?

Lenke til kommentar

Nei størrelsen er ikke noe problem. fant den til 4700,- på elkjøp. Men i forhold til at iphone 4 er samme pris på apple.com så vil du da si at det er en bedre tlf? Er det noe spesifikt utenom kameraet som er bedre på HTC? Vet at den er en god del raskere også. Det er et stort + for meg. Og java greiene til Iphone. Hvordan er det med f.eks app til disse?

Desire får du til rundt 3000 hos telenor. Tror ikke Desire HD er så mye bedre.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er veldig vanskelig å gi råd til andre om valg av telefon. Du må finne ut hva du legger vekt på og prøve å finne ut hva som passer best til deg. Den perfekte telefon finnes dessverre ikke.

Jeg er også på utkikk etter en ny telefon, og heller mot Nokia N8 som kommer om noen uker. Jeg synes det er kjekt med et godt kamera og gratis navigasjon med nedlastbare kart bl.a. Symbian er jeg vant med, så det kan jeg leve med selv om Apple og Android har litt mer moderne GUI.

Hvis jeg ikke kjøper N8 blir det antakelig en iPhone. Har en iPod touch og er litt imponert over hvor mange brukbare applikasjoner som finnes for den plattformen.

Lenke til kommentar

Desire får du til rundt 3000 hos telenor. Tror ikke Desire HD er så mye bedre.

Nå er det 2 forskjellige telefoner, som ikke bare ser forskjellig ut...men det er vesentlig skjermforskjell og noe software forskjell.

Jo, såklart er HD en bedre versjon av vanlig Desire. Noe annet ville vært løgn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...