Pysj Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Nytt deksel gjør musikkspilleren til en mobiltelefon – nesten. Les mer Lenke til kommentar
Joakimd Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Dette må vel gjøre "telefonen" ganske stor og tung? Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 I artikkelen står det at det ikke er mulig å bruke den til å sende sms. Ta en titt nederst på nettsiden. http://www.peel520.net/ Og forresten, funker denne med den nye ipod touch? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 "Weight: 220 grams" DET er kult. Not Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hvorfor ikke bare kjøpe en iphone? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er jo faktisk litt billigere da. Og det er helt sikkert litt proof-of-concept-faktor over det hele Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Nja, såå mye billigere er det nok ikke, og den lille prisforskjellen kan jeg nok leve med for å slippe å tredoble både vekt, tykkelse og stygghet. Endret 26. september 2010 av Flimzes Lenke til kommentar
saivert Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 det er mye som KAN gjøres men som ikke er særlig praktisk. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Hvorfor ikke bare...kjøpe telefonen istedet. Lenke til kommentar
iKent Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Eller kjøpe den fine HTCen ved siden av....^^ (A) 1 Lenke til kommentar
Snowman110 Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det står heller ikke noe i artikkelen om mic. og evt. høytaler. Jeg for min del har brukt "TruPhone", Fungere helt greit på min iPod touch. http://www.truphone.com/applications/devices/ipod/ " Transform your iPod into a phone with 'Truphone for the iPod touch' application, the revolutionary communications application for the second generation Apple iPod touch All you need is headphones with a microphone, or a Microphone Adapter for your iPod headphones which you can buy from Truphone here and the Truphone for iPod app. " Lenke til kommentar
DaddyYankee Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Det står heller ikke noe i artikkelen om mic. og evt. høytaler. Jeg for min del har brukt "TruPhone", Fungere helt greit på min iPod touch. http://www.truphone.com/applications/devices/ipod/ " Transform your iPod into a phone with 'Truphone for the iPod touch' application, the revolutionary communications application for the second generation Apple iPod touch All you need is headphones with a microphone, or a Microphone Adapter for your iPod headphones which you can buy from Truphone here and the Truphone for iPod app. " For det første får man ikke brukt den om WiFi ikke er tilgjengelig. Du har har ikke samme mobil nummer. Du kan ikke ringe fra hvor som helst. Der det ofte er internett, kan du like godt bruke pcn til å ringe/kontakte andre. Det føles veldig fremmede ut. Netcom Eier! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg