zTab Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Som topicen sier, så lurer jeg på hva som er på de forskjellige cd-ene som hører til Debian.. Hvilke er helt nødvendige? Har bare prøvd meg på RedHat og Mandrake, så nå synes jeg det er på tide med noe annet :wink: Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Som topicen sier, så lurer jeg på hva som er på de forskjellige cd-ene som hører til Debian.. Hvilke er helt nødvendige? Hvis du har fast internett-forbindelse så trenger du kun cd1 (binary-1). Hvis du har modem eller isdn lønner det seg å få tak i alle; ivertfall cd 1, 2 og 3. Hvis du laster ned 'stable' så husk at pakkene der er veldig gamle. Du kan prøve 'unstable' (sid) isteden. Husk at debian er mye vanskeligere enn redhat. du må lese mye før du begynner. Prøv disse sidene: Les alt som står der! veldig nyttig Nyttig side. Noen tips En nyttig bok Debian.org Lykke til Lenke til kommentar
gspr Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Som topicen sier, så lurer jeg på hva som er på de forskjellige cd-ene som hører til Debian.. Hvilke er helt nødvendige? Hvis du har fast internett-forbindelse så trenger du kun cd1 (binary-1). Hvis du har modem eller isdn lønner det seg å få tak i alle; ivertfall cd 1, 2 og 3. Hvis du laster ned 'stable' så husk at pakkene der er veldig gamle. Du kan prøve 'unstable' (sid) isteden. Husk at debian er mye vanskeligere enn redhat. du må lese mye før du begynner. Prøv disse sidene: Les alt som står der! veldig nyttig Nyttig side. Noen tips En nyttig bok Debian.org Lykke til Rettelse: Hvis du har fast internett-forbindelse trenger du kun en boot-floppy og en root-floppy. Begge finner du på Debian ftp'en. Lenke til kommentar
Corbin Skrevet 25. juni 2003 Del Skrevet 25. juni 2003 Rettelse: Hvis du har fast internett-forbindelse trenger du kun en boot-floppy og en root-floppy. Begge finner du på Debian ftp'en. Glemte det ja. Se på http://linuks.mine.nu/workstation , der står det akkurat hva man skal gjøre for å lage en slik diskett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå