bokfinn Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei Jeg driver og leter etter nytt kamera, da det gamle ikke er mulig å bruke lenger. Krav er at det skal ha optisk bildestabilisator, Full HD, og forholdsvis bra på filming innendørs i svak belysning. Har sett litt på Panasonic SD60 Har dere noen anbefalinger? Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Har sett litt på Panasonic SD60 i den prisklassen finner du neppe noe bedre. canon har jo en del i den litt dyrere m serien som gir skarpere bilder i bra lys, men mer støy i dårlig lys. panasonic er sterke på ois. canon bedre på innstillingsmuligheter. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 3. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2010 Bestillte Pana SD60 før jeg fikk første svar. Nå håper jeg bare at det er et greit kamera Blir ilddåp i bryllupet mitt, heeh. Lenke til kommentar
Webhjelp Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Kan du gi oss resultatet? Hva syntes du om kameraet? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 5. november 2010 Forfatter Del Skrevet 5. november 2010 Det fungerte veldig bra, spes med tanke på hva jeg betalte (3450). Kvalitet ved dårlig belyste innendørsområder er ok. Utendørs er kameraet bra. Kjapt, enkelt å betjene, god zoom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå