Slompefisk Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Jeg har da tenkt å koble opp pc høyttalerne mine på tven min. i tven er det vanlig RCA. Så lurer jeg på om en slik kabel kan kobles inn da? Er jo RCA men svart istede for hvit. Denne skal da videre til denne. Tatt det slik pga, at det koster minst, siden jeg kun trenger den RCA til RCA Endret 26. september 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er bare en leder, spiller da ingen rolle hvilken farge kontakten har. Som referanse så pleier rød alltid å være rød. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Bare en leder? Har ikke så mye peiling på lydkabler men går svart og hvit for det samme? Isåfall hvorfor har de ikke bare en farge? Endret 26. september 2010 av Jrmaster35 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Det er stereo, en plugg til venstre kanal og en til høyre. Spiller ingen rolle om den ene er svart eller hvit. Men det er jo greitt at de ikke har samme farge når man skal koble rett i hver ende. Lenke til kommentar
Slompefisk Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 Okei, takk for svar da blir det sikkert kjøp av den i morgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå