Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Heldig seier? Litt merkelig påstand da målet ikke kom pga flaks eller noe. At Solgado bommet på åpent mål er noe helt annet, det er flaks, men ikke avgjørende for en kamp så tidlig. Sterk seier? Helt enig Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vi vinner heldigvis til slutt, noko som gir litt meir ro i gruppa for vår del, men det er langt ifrå fortjent at vi vinner. Uavgjort kunne nok vore greit, men vi blir rett og slett tatt på innsatsen i store delar av kampen. Den sentrale midtbana med Fletch og Carrick saman fungerer ikkje spesielt godt i dag, med for mange balltap og litt for stor mangel på bevegelse. Ando i offensiv midtbanerolle er noko eg trur kan bli veldig bra, men han må få kampar for å spele seg i form framover. Deilig med mål av Hernandez, fint start på innhoppet av Kiko, men for min del var Nani vår beste spelar i dag. Griner litt innimellom, men jobbar offensivt og defensivt som ein helt i dag og er den som skapar klart mest for oss i dag. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Heldig seier? Litt merkelig påstand da målet ikke kom pga flaks eller noe. At Solgado bommet på åpent mål er noe helt annet, det er flaks, men ikke avgjørende for en kamp så tidlig. Sterk seier? Helt enig På en vanlig dag foran mål hadde Valencia puttet og kampen endt uavgjort hvertfall. Syens uavgjort hadde vært et greit resultat, men ingenting å si på målet. Veldig flott spill av 3 gode unge spillere. For all del ikke ufortjent, men hvis du ikke hadde sett ferdig sjansene i denne kampen hadde du ikke regnet med seier vil jeg tro. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Enig archanios, Nani sin defensive jobbing spesielt var imponerende. Men den defensive jobbingen får dessverre litt negativ impact på den offensive noe som er veldig naturlig. Nani må jobbe mye bakover da Rafael som vanlig til tider er på litt andre steder på banen. Og da klarer ikke engang Nani å være oppe på vingplass i ethvert angrep. Noe han i mye større grad er når f.eks Oshea spiller back. For han er jo stort sett på høgrekant Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Edwin 6 Rafael 5 Vidic 7 Rio 7 Evra 6 Park 0- (David Bellion er bedre) Fletcher 1- Carrik 7 Anderson 7- Nani 8,5+ Berbatov 7+ Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Heldig seier? Litt merkelig påstand da målet ikke kom pga flaks eller noe. At Solgado bommet på åpent mål er noe helt annet, det er flaks, men ikke avgjørende for en kamp så tidlig. Sterk seier? Helt enig På en vanlig dag foran mål hadde Valencia puttet og kampen endt uavgjort hvertfall. Syens uavgjort hadde vært et greit resultat, men ingenting å si på målet. Veldig flott spill av 3 gode unge spillere. For all del ikke ufortjent, men hvis du ikke hadde sett ferdig sjansene i denne kampen hadde du ikke regnet med seier vil jeg tro. Helt enig i at uavgjort hadde vært mest rettferdig kampen sett under ett. Hadde ikke vært direkte ufortjent om Valencia hadde vunnet heller. En typisk vippekamp. Men heldig var litt rart Regner ikke med seier på bortebane i CL mot gode lag. Regner med at United går for uavgjort og kan klare en seier om dagen er deres. Og det er jo mye samme filosofien SAF har hatt i mange år i Europa. Park 0- (David Bellion er bedre) Hihi... Flirte godt nå! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jo, forsåvidt, men Rafael var også temmelig bra i dag. Bedre plasseringar enn han har hatt eindel gongar tidlegare og ganske solid både ein mot ein og på innlegg. Gjer lite dumt i dag, for å seie det sånn. Får han meir erfaring så vil han kunne bli ein veldig spennande back. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nani hadde jo backene til Valencia i baklomma i dag. Kom seg fri på kanten talløse ganger og var helt overlegen på fart og teknikk. Anderson og Nani var klart best i dag, Chicharito får hederlig omtale for vinnermålet, som attpåtil kom på fantastisk vis. Etter førsteomgangen skrudde jeg forventningene ned til uavgjort. Deilig å se at vi klemmer ut en seier på tampen. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Satans deilig å få den seieren til slutt. For en gangs skyld smarte bytter av Ferguson. Bra vi ikke slipper Rangers forbi oss på tabellen. Jobb utført! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Park 0- (David Bellion er bedre) Enig. Flott at han ble igjen i garderoben etter pausen. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Vil si Park tok seg opp etter pause. Spilte ikke supert, men i forhold til første omgang var det himmelsk forskjell selv om det sier null og nada. Han har virkelig en jobb å gjøre. Skal Park kunne spille på United så har han dessverre ikke bedre egenskaper enn at han omtrent til enhver tid må spille opp mot maks. Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) edit:Glem det. Endret 29. september 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Raste Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hva faen gjør Park utpå en bane? Fletcher var også tragisk i dag, herlig med Carrick og Andy tilbake. Litt mere kamptrening så er de i tipp topp. Utenom det, fin seier i dag. Denne var viktig Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Viktig seier, og viktig mål av Chica i dag. Flott spill av Nani og Macheda i forkant. Flott, flott, flott. Var sikker på at Owen skulle få en god del spilletid i denne, men det er positivt at de unge og får sjansen. Angrepet vårt slet i dag pga sentralmidtbanen. Mange feilpasninger og ikke mye hjelp. Berba fikk vel én kamp gjennom hele kampen han kunne jobbe skikkelig med. Deilig å ha Ferdinand tilbake, forventer samme forsvar mot Sunderland med unntak av Rafael. Edit: Deilig med vanskelig bortekamp uten baklengs. Endret 29. september 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg ville gitt Park 7 og Fletcher 8 Let the hate begin Endret 29. september 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg ville gitt Park 7 og Fletcher 8 Let the hate begin ? Endret 29. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg ville gitt Park 7 og Fletcher 8 Let the hate begin Hva får Nani da? 14? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Park var totalt søppel i dag. Herregud. Absolutt ingen god kamp, men digg med seier. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det er nok en skala som går fra 1 til 100. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Nani får 9 Jeg lar ikke uenige folk påvirke hva jeg mener. Jeg synes Park var energisk. Veldig mange angrep av Valencia måtte igjennom han på veien. Hadde han vert bedre offensivt så hadde han også fått 8. Mye det samme av Fletcher. De sinket angrepene til Valencia. Gjorde det enklere for de andre rundt dem. Fletcher for hakket bedre karakter siden han er en del bedre til å plasere seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå