Gå til innhold

Kamptråd - Valencia vs Manchester United (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bra avslutning ja. Men glem ikke, mannen har sugd lut omtrent i samtlige kamper sålangt for oss. Håper dette kan være starten på noe.

Kan ha noe med at han ikke har blitt vant til klimaet i England enda. Så jo hvordan han lekte seg i pre-season i Amerika, og han spilte godt i Spania i kveld også.

Lenke til kommentar

En heldig seier, men en sterk en sådan. Valencia er gode og har flere store sjanser, men klarer ikke å putte. Man Utd er litt friskere mot slutten og klokt å få innpå Hernandez som allerede er bra tilpasset spanske/latin-amerikanske lag/klima. Flott scoring. Nani imponerer meg hver eneste kamp nå, det raidet han hadde rett før slutt var magisk, der han lobber ballen med seg på siden. Sa før sesongen at Antonio Valencia ville gå på en smell(ikke på denne måten da) og at Nani ville blomstre og hadde jeg ikke endret mening etter treningskampene hadde jeg fått rett :p.

Dette var deres vanskeligste kamp i gruppa gutta, gratulerer. Sterkt å dra hjem fra Mestalla med 3 poeng i bagasjen, det klarte ikke vi ifjor. Chicharito bør få mer tillit framover nå uten Rooney, og det blir spennende å se om han klarer å gjøre noe lignende i England.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...