Torstein Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Genialt bytte. Nye Solskjær. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 FOR EN SPILLER CHICHA ER! DET ER SÅ JÆVLA DEILIG AV NANI, MACHEDA OG SPESIELT DEN MEXICANSKE MAGIKEREN! For en scoring! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Rå avslutning av Chicha, iskaldt gjort! Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 JAAAAAAAAAAAAAAAAAA!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hernandez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Etter at Navarro(?) trakka på Vidic har dette blitt krig for min del. HERLIG Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ferguson er en rev. Uthvilte energiske spisser mot en sliten bekkrekke Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, for det var FOR spillets gang. Nei, jeg synes synd på dere. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, for det var FOR spillets gang. Nei, jeg synes synd på dere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Chicharito begynner å bli en liten favoritt hos meg. Digger spillertypen. Eksplosiv, ser alltid etter rom og dødelig foran mål. Den avslutningen der var det faen meg fres i. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herlig kamp synes jeg. I stjeler seieren. Ferguson stjeler seieren. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 TOP OF THE GROUP! Chicha er rå. Håper virkelig han får prøve seg i PL nå som Roon er skadet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, for det var FOR spillets gang. Nei, jeg synes synd på dere. ? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Hernandez hærlig oppsplill av Nani å Macheda Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 TOP OF THE GROUP! Chicha er rå. Håper virkelig han får prøve seg i PL nå som Roon er skadet. Bra avslutning ja. Men glem ikke, mannen har sugd lut omtrent i samtlige kamper sålangt for oss. Håper dette kan være starten på noe. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Stemmer det at vi bare har vinne 2 av de 19 siste oppgjørene vi har spilt i spania? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Og da har vi vunnet i Spania mot Spansk motstand også Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 NYDELIG! Endelig seier på bortebane, og det uenig kamp som likså greit kunne blitt uavgjort. Meget godt fornøyd ned tre poeng i dag ja! Saf går alltid for seier. Men denne kampen er typisk kamp man er fornøyd med uavgjort. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ja, for det var FOR spillets gang. Nei, jeg synes synd på dere. ? Det var mot spillets gang, ja, men hvorfor syns du synd på de? Er vel flott å ha en joker som kan komme inn og avgjøre kampen? Syns heller det er en styrke jeg, da alle lag har dårlige kamper. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Bra avslutning ja. Men glem ikke, mannen har sugd lut omtrent i samtlige kamper sålangt for oss. Håper dette kan være starten på noe. Kan ha noe med at han ikke har blitt vant til klimaet i England enda. Så jo hvordan han lekte seg i pre-season i Amerika, og han spilte godt i Spania i kveld også. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) En heldig seier, men en sterk en sådan. Valencia er gode og har flere store sjanser, men klarer ikke å putte. Man Utd er litt friskere mot slutten og klokt å få innpå Hernandez som allerede er bra tilpasset spanske/latin-amerikanske lag/klima. Flott scoring. Nani imponerer meg hver eneste kamp nå, det raidet han hadde rett før slutt var magisk, der han lobber ballen med seg på siden. Sa før sesongen at Antonio Valencia ville gå på en smell(ikke på denne måten da) og at Nani ville blomstre og hadde jeg ikke endret mening etter treningskampene hadde jeg fått rett . Dette var deres vanskeligste kamp i gruppa gutta, gratulerer. Sterkt å dra hjem fra Mestalla med 3 poeng i bagasjen, det klarte ikke vi ifjor. Chicharito bør få mer tillit framover nå uten Rooney, og det blir spennende å se om han klarer å gjøre noe lignende i England. Endret 29. september 2010 av Maefteda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå