Gå til innhold

Kamptråd - Valencia vs Manchester United (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Snakk om å ha urealistiske forventninger og å syte

for ett slikt storlag, så bør finale i CL være en målsetning hver sesong. vil ikke si at det er en urealistisk forventning at vi skal dominere en kamp mot Valencia...

Gjentar det jeg sa

Hiver meg på denne. Dominere borte imot Valencia? Har du glemt insulinen idag?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Må faktisk si meg litt sånn halvveis enig med Limbeck for en gangs skyld. Valencia borte er ikke en kamp man bare møter opp på og dominerer. Det er etter min mening deres vanskeligste bortekamp hittil i år og dere har ikke helt vært så alt for gode borte heller.

Park er forøvrig drittdårlig i år, noe som er rart ettersom han hadde et godt VM. Synes han er en ganske god spiller egentlig, viste jo litt av det ifjor da han senket Arsenal og Liverpool og greier, men virker som at han ikke har det som skal til for å holde såpass høyt nivå kamp etter kamp. Squad-player at best på dette nivået som hadde passet inn i en middels PL-klubb, ala Chung Young Lee.

Der jeg ikke er enig i er at det ikke skal være lov å være negativ til eget lag og spill. Man Utd og Ferguson er ikke noe hellig man skal tilbe uten sprøsmål. Det er ikke å være god supporter å dilte etter og godta alt som blir foretatt. La nå folk få lov til å klage, for det finnes alltid noe å sette fingeren på uansett, spesielt nå for tiden når Man Utd ikke akkurat er i sin beste form.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Det gjør ikke det fra alle Limbeck, og man må da for pokker kunne si det når en spiller suger. Det er ikke barnehage barn som er utpå der.

Det er jo helt utrolig, for ifølge deg så er det INGEN spillere NOENGANG som spiller litt dårlig engang. Aldri. Det tyder på at du i hvertfall noen tilfeller tar feil, for ingen spillere spiller bra hele tiden.

Lenke til kommentar

overhodet ikke. spillerne våre har mer enn gode nok ferdigheter til å få det til!

Da mangler du bakkekontakt. Vi har sugt ræv di 3 siste 3 bortekamper, med små unntak imot motstand med navn (hold deg fast) Bolton, Everton og Fulham. Så skal vi liksom "dominere" borte imot Valencia, et lag som har en av di bedre sesongstartene i nesten hele fotball-europa i år?

Edit: Ser du skriver vi dominerer. Jeg kan nok si vi har ballspillet, men kan også være mulig vi snakker forbi hverandre. Dominere i min bok er et veldig sterkt ord. Borte imot Scunthorpe dominerte vi.

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Det gjør ikke det fra alle Limbeck, og man må da for pokker kunne si det når en spiller suger. Det er ikke barnehage barn som er utpå der.

Det er jo helt utrolig, for ifølge deg så er det INGEN spillere NOENGANG som spiller litt dårlig engang. Aldri. Det tyder på at du i hvertfall noen tilfeller tar feil, for ingen spillere spiller bra hele tiden.

Jeg innser at form går i bølger og at det er umulig å spille på sitt beste hele tiden.

Lenke til kommentar

overhodet ikke. spillerne våre har mer enn gode nok ferdigheter til å få det til!

Da mangler du bakkekontakt. Vi har sugt ræv di 3 siste 3 bortekamper, med små unntak imot motstand med navn (hold deg fast) Bolton, Everton og Fulham. Så skal vi liksom "dominere" borte imot Valencia, et lag som har en av di bedre sesongstartene i nesten hele fotball-europa i år?

vi har nå gjort det de siste minuttene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...