Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ubrukelige klovn! Tenkte hele løpet hans, hold deg nede på vingen. Så prøver han på noe han ikke kan Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Knallbra første omgang. Vi er fullt på høyde med Valencia og skaper ting mot dem. Knallbra 3 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Park kan vi seriøst bare kaste på bålet. Jævla drittspiller og han har alltid vært det- 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Ubrukelige klovn! Tenkte hele løpet hans, hold deg nede på vingen. Så prøver han på noe han ikke kan Skjerp deg. Helt riktig av Park å prøve noe Lenke til kommentar
Latias Skrevet 29. september 2010 Forfatter Del Skrevet 29. september 2010 Park bør gjøre noe nyttig i dag, ellers kan han gjerne ta første fly hjem til Sør-Korea. 2 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Park har da vert bra til nå. utfordret mange ganger Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hei Solan Gundersen. hva sier du? Dra meg baklengs inn i fuglekassa? snakk om å være overdrevet fornøyd med prestasjonene... Ubrukelige klovn! Tenkte hele løpet hans, hold deg nede på vingen. Så prøver han på noe han ikke kan Skjerp deg. Helt riktig av Park å prøve noe da må det da være bedre å fortsette nedover vingen og håpe på at han blir isolert med backen. da hadde det vært helt greit. det der blir håpløst og han er heller ikke en veldig god dribler. Park har da vert bra til nå. utfordret mange ganger jeg håper, tror og er ganske sikker på at SAF stiller litt høyere forventninger til spillerne enn at de klarer det... Endret 29. september 2010 av Step_up 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Snakk om å ha urealistiske forventninger og å syte Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg hadde også prøvd masse hadde jeg spilt i kveld... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt merkelig at dere ser på kampene egentlig, Kan jo ikke være noen hyggelig opplevelse Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Snakk om å oppføre seg som en trasig treåring, Limbeck. Ja, we get it, kampen er tøff og vi må holde beina på jorda osvosv. Nå, fuck off. Kom igjen gutta! Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Snakk om å ha urealistiske forventninger og å syte for ett slikt storlag, så bør finale i CL være en målsetning hver sesong. vil ikke si at det er en urealistisk forventning at vi skal dominere en kamp mot Valencia... Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg hadde også prøvd masse hadde jeg spilt i kveld... Mmm. This. For en tåpe Park har vært i det siste. Annet enn det, så er Berbatov alene sjeldent god butikk. Ando overraska meg. Vår beste hittil syns jeg. (Sett ca 20 minutter sammenhengende). 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Snakk om å oppføre seg som en trasig treåring, Limbeck. Ja, we get it, kampen er tøff og vi må holde beina på jorda osvosv. Nå, fuck off. Kom igjen gutta! Fuck off selv hersker. Oppføre meg som en treåring fordi jeg liker å se laget mitt spille? Endret 29. september 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Snakk om å ha urealistiske forventninger og å syte for ett slikt storlag, så bør finale i CL være en målsetning hver sesong. vil ikke si at det er en urealistisk forventning at vi skal dominere en kamp mot Valencia... Gjentar det jeg sa Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt merkelig at dere ser på kampene egentlig, Kan jo ikke være noen hyggelig opplevelse Sjerp deg. Alle kan ikke knaske lykkepiller under hele kampen. Park har vært dårlig. På grensa til latterlig dessverre. Carrick? Synest han har vært ganske allright i dag. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Bare jeg som synes den Mastercard-reklamen med Chelsea fanen er litt vittig? Hsuker ikke slagordet men et eller annet "Watch History" så sitter gutten i drakten fra finalen i 08 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt merkelig at dere ser på kampene egentlig, Kan jo ikke være noen hyggelig opplevelse Sjerp deg. Alle kan ikke knaske lykkepiller under hele kampen. Park har vært dårlig. På grensa til latterlig dessverre. Carrick? Synest han har vært ganske allright i dag. Skjerp meg? Det renner jo dritt av dere hver jævla gang en Manchester United spiller er nær ballen i hvær jævla kamp Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Litt merkelig at dere ser på kampene egentlig, Kan jo ikke være noen hyggelig opplevelse Sjerp deg. Alle kan ikke knaske lykkepiller under hele kampen. Park har vært dårlig. På grensa til latterlig dessverre. Carrick? Synest han har vært ganske allright i dag. tror det er duket for litt fransk magi i dag og litt italiensk... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå