Gå til innhold

Kamptråd - Valencia vs Manchester United (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

Må si jeg har overhodet ingen forventninger til kampen ikveld. Så lenge vi lekker som en sil bakover imot et Valencia som har startet bra i La Liga, så ser jeg for meg det kan bli en smertefull aften på Mestaia.

Håper faktisk at Bebe kommer innpå. Det lille jeg har sett av han synes jeg virker ganske lovende, ettersom han har en innleggsfot med skikkelig snerk i. Han trøkker den hardt inn, og da skal det ikke mer enn en Owen tå, eller Berba-lugg for å få den inn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Uhoverlig viktig at Carrick er tilbake (ja, jeg ser ironien) noe enkelte her vil merke i aften. Merk dere hvor mye mindre trøkk og eksponering det blir på forsvarsfireren vår med en rolig og posisjoneringsdyktig midtbanemann i sentralsonene.

Edwin

Brown-Vidic-Rio-Evra

Nani-Anderson-Carrick-Fletcher-Bebe

Berbatov

Jeg tipper dog at Hernandez starter som enslig spiss faktisk. Dette er "miljø" han kjenner og en type fotball han mestrer. Og ja, heller Bebe enn dåsa Park. fyren har sluttet å kompensere for manglende ferdigheter med å løpe og tror nå han er like god som CR7 eller noe slikt. Pr nu er det som å ha en uinspirert Kuyt på vingen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Berba-lugg. Man skal ikke mer enn 2 uker tilbake i tid før Berba var omtalt som en av de dårligste spissene i ligaen på hodet. Artig.

Det blir en pinefull stream for min del i kveld. Håper vi kan krabbe opp på første etter matchday i dag. Hadde vært deilig å ikke måtte slite seg videre fra gruppespillet.

Endret av niko.
Lenke til kommentar

Har ikke Viasat 4. Eller. Har ikke TV at all. Ser alle kamper på Sumo bare.

Formen kommer seg. Ute av senga endelig ja, jævlig godt. Første full-restitusjonsdag i morgen. Det verste akkurat nå er egentlig at jeg ikke kan drikke alkohol på 3 måneder. Blir litt av en julefeiring da, hvis det er noe trøst :)

Lenke til kommentar

Berba-lugg. Man skal ikke mer enn 2 uker tilbake i tid før Berba var omtalt som en av de dårligste spissene i ligaen på hodet. Artig.

Det var vel mer et forsøk på en morsom setning fra min side, en noe med grunn i virkeligheten. så ikke tolk det dithen. Jeg synes fremdeles Berba kan forbedre hodespillet sitt, selvom han nettet 2 mot scouserne på hodet ;)

Edit: Jeg har 40" men sitter 2 meter ifra så den føles ut som en 60" :innocent:

Endret av Corey
Lenke til kommentar

Hør her fra klokka 19.00: http://www.bbc.co.uk...adio_manchester

Ca 50min med United prat på radioen. Anbefaler å lytte til programmet nå mens man tar en time på sofan før match. Det roer nervene (om noen har, jeg er nervefri idag) og gir skikkelig United stemning!

Speedbatov: Starter Gibson spiser jeg lilletåa mi i frustrasjon.

Endret av Goldwing
Lenke til kommentar

Herlig, glemmer alltid radioen. BBC sendte ikke direkte over nettet sist match jeg sjekka (kun til UK-radio). Har du peiling om de sender live i dag? Mulig jeg dropper crappy-lag-fuck-stream isåfall.

Ingen nerver jeg heller. PL er så mye større. Akkurat nå er jeg like rolig som før en CC-match. Kanksje fordi jeg veit at jeg ikke får sett noe særlig uansett men.

Håper Carrick og Nani starter. Utenom det er jeg ikke så kresen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...