Corey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Må si jeg har overhodet ingen forventninger til kampen ikveld. Så lenge vi lekker som en sil bakover imot et Valencia som har startet bra i La Liga, så ser jeg for meg det kan bli en smertefull aften på Mestaia. Håper faktisk at Bebe kommer innpå. Det lille jeg har sett av han synes jeg virker ganske lovende, ettersom han har en innleggsfot med skikkelig snerk i. Han trøkker den hardt inn, og da skal det ikke mer enn en Owen tå, eller Berba-lugg for å få den inn. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Uhoverlig viktig at Carrick er tilbake (ja, jeg ser ironien) noe enkelte her vil merke i aften. Merk dere hvor mye mindre trøkk og eksponering det blir på forsvarsfireren vår med en rolig og posisjoneringsdyktig midtbanemann i sentralsonene. Edwin Brown-Vidic-Rio-Evra Nani-Anderson-Carrick-Fletcher-Bebe Berbatov Jeg tipper dog at Hernandez starter som enslig spiss faktisk. Dette er "miljø" han kjenner og en type fotball han mestrer. Og ja, heller Bebe enn dåsa Park. fyren har sluttet å kompensere for manglende ferdigheter med å løpe og tror nå han er like god som CR7 eller noe slikt. Pr nu er det som å ha en uinspirert Kuyt på vingen. 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Berba-lugg. Man skal ikke mer enn 2 uker tilbake i tid før Berba var omtalt som en av de dårligste spissene i ligaen på hodet. Artig. Det blir en pinefull stream for min del i kveld. Håper vi kan krabbe opp på første etter matchday i dag. Hadde vært deilig å ikke måtte slite seg videre fra gruppespillet. Endret 29. september 2010 av niko. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 I dag får vi kjørt oss. Et (forhåndsomtalt dårlig) Valencia i storform kan bli vanskelig. 1 poeng er ikke dårlig i kveld, selv om 3 poeng bør være målet. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Den går på viasat 4 nikolove, du har vel den? Forresten, over til noe viktigere. Er du ute av sykesenga og i form nå mister!?! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Har ikke Viasat 4. Eller. Har ikke TV at all. Ser alle kamper på Sumo bare. Formen kommer seg. Ute av senga endelig ja, jævlig godt. Første full-restitusjonsdag i morgen. Det verste akkurat nå er egentlig at jeg ikke kan drikke alkohol på 3 måneder. Blir litt av en julefeiring da, hvis det er noe trøst Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Du kunne blitt min venn, helt til at du røpet at du ikke har tv. Jeg måler nemlig manndommen til folk i tommer på boksen og siden du ikke engang har, huff. Niko da, nei og nei Sukk. Men fint du er på bedringens vei Endret 29. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg skal se matchen et eller annet sted i Oslo sentrum. Noen av dere som vet om et greit sted hvor jeg kan komme slentrende inn ca 5 minutter før avspark og fortsatt få sitteplass? Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Jeg har selve aparatet da. Men det koster meg 10.000 å få sett på (f.eks) Viasat igjen i mitt navn. Ah-a? Venner igjen? Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Det virker som om det kommer endel ann på størrelsen av TVet også da. Har du en 7-tommers reisetv så spørs det om du ikke kan se langt etter det vennskapet der. 50-tommers CRT derimot... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Jeg har 50-tommer! Friends, born in blood, osv, osv? Endret 29. september 2010 av Vamos Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Håper på seier, har ikke helt trua. Tipper 1-1. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Berba-lugg. Man skal ikke mer enn 2 uker tilbake i tid før Berba var omtalt som en av de dårligste spissene i ligaen på hodet. Artig. Det var vel mer et forsøk på en morsom setning fra min side, en noe med grunn i virkeligheten. så ikke tolk det dithen. Jeg synes fremdeles Berba kan forbedre hodespillet sitt, selvom han nettet 2 mot scouserne på hodet Edit: Jeg har 40" men sitter 2 meter ifra så den føles ut som en 60" Endret 29. september 2010 av Corey Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Haha, faen, elsker den nye swæggeren din String. Det kan for et trent øye virke som du forsøker å leve opp til avataren din, noe som får meg til å grøsse over tanken på at du tidligere kunne vise til Emil i sin pryd... Niko: BFF. Endret 29. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Du kunne blitt min venn, helt til at du røpet at du ikke har tv. Jeg måler nemlig manndommen til folk i tommer på boksen og siden du ikke engang har, huff. Niko da, nei og nei Sukk. Men fint du er på bedringens vei høh, 37" LCD, tror det blir tap idag Endret 29. september 2010 av Sir LuckyNr7 Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) 42 LCD Tipper vi går ut i en 4-5-1 formasjon med VDS Brown-Rio-Vidic-Evra Nani-Fletcher-Scholes-Gibson-Giggs Berbatov Endret 29. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) Hør her fra klokka 19.00: http://www.bbc.co.uk...adio_manchester Ca 50min med United prat på radioen. Anbefaler å lytte til programmet nå mens man tar en time på sofan før match. Det roer nervene (om noen har, jeg er nervefri idag) og gir skikkelig United stemning! Speedbatov: Starter Gibson spiser jeg lilletåa mi i frustrasjon. Endret 29. september 2010 av Goldwing Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 (endret) ikke at jeg håper han gjøre det, men jeg tror han gjør det... hadde selv håpet på 4-4-2 med Owen/Chicarito Endret 29. september 2010 av Speedbatov Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Herlig, glemmer alltid radioen. BBC sendte ikke direkte over nettet sist match jeg sjekka (kun til UK-radio). Har du peiling om de sender live i dag? Mulig jeg dropper crappy-lag-fuck-stream isåfall. Ingen nerver jeg heller. PL er så mye større. Akkurat nå er jeg like rolig som før en CC-match. Kanksje fordi jeg veit at jeg ikke får sett noe særlig uansett men. Håper Carrick og Nani starter. Utenom det er jeg ikke så kresen. Lenke til kommentar
Wendelinho Skrevet 29. september 2010 Del Skrevet 29. september 2010 Siden Chelsea vant i går, så holder jeg med dere i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå