Gå til innhold

Kamptråd - Valencia vs Manchester United (Champions League)

Latias

Anbefalte innlegg

b_26316.png VS b_12.png

Champions League

29-09-2010 Kl. 20:45 @ Estadio Mestalla

Vises på: Viasat 4

Manchester+United+v+Valencia+CL39YfDEHPgl.jpg

----------------------------------------------------

Favorittene i gruppe C møtes i runde 2 av gruppespillet. I runde 1 knuste Valencia det tyrkiske laget Bursaspor 4-0 på bortebane, mens United måtte ta til takke med en skuffende og målløs forestilling hjemme mot Rangers.

VALENCIA

10-11%20Valencia%20Thuis%20Shirt.jpg

Etter fem kamper i den spanske serien, ligger Valencia på toppen av tabellen med 13 poeng. Dette til tross for at de solgte Villa og Silva, sine to beste spillere denne sommeren. Burde regnes som favoritter mot et ganske svakt bortelag.

Mulig lagoppstilling:

César

Bruno - Navarro - Costa - Alba

Topal - Fernándes - Hernández - Mata

Aduriz - Soldado

MANCHESTER UNITED

manutd1.png

Ett United-lag i elendig borteform, skal prøve å løfte seg når de tar turen til Spania onsdag kveld. På tre bortekamper i Premier League har de røde enda ikke vunnet en kamp, og står med en svimlende målforskjell på 7-7. Burde helst unngå tap her om det skal gå mot en gruppeseier. Hargreaves er som vanlig ute, det samme er Valencia som skadet seg i forrige CL-runde. Ferdinand og Anderson er begge tilbake etter å ha spilt i ligacupen mot Scunthorpe.

Mulig lagoppstilling:

van der Sar

Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra

Nani - Gibson - Anderson - Park

Owen - Berbatov

Tips: 1-1

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja enig. Rooney har spilt som en bøtte med dritt hele sesongen, er drit lei av at han skal ha klippekort på laget.

Påstand: Rooney er veldig oppskrytt. Han har en ekstrem innsatsvilje og en god fysikk. Men han er treg, han kan ikke skyte, han bruker hundre år på å komme i form og han havner alltid oppi et eller annet utenomsportslig drit som påvirker formen hans.

Morragretten, sorry.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja enig. Rooney har spilt som en bøtte med dritt hele sesongen, er drit lei av at han skal ha klippekort på laget.

Påstand: Rooney er veldig oppskrytt. Han har en ekstrem innsatsvilje og en god fysikk. Men han er treg, han kan ikke skyte, han bruker hundre år på å komme i form og han havner alltid oppi et eller annet utenomsportslig drit som påvirker formen hans.

Morragretten, sorry.

Noe av det dummeste jeg har lest på flere uker her, mener du virkelig at han er oppskrytt?

Han var vår beste spiller i fjor, og verdens beste spiss deler av fjorårets sesong. Han leverte en syk sesong i fjor og han er en viktig brikke i angrepet vårt. Dessverre så tror jeg skaden som han fikk i mars ødela endel for han og jeg tror forsatt han sliter med den og samtidig har han slitt med personlige problemer.

At han er treg? Han er kjapp for å ha sånn kroppsbyggning.

Dog, så er jeg enig med det andre at han ikke kan skyte og at han bruker litt for lang tid på å komme i form. Utenom det er så er han en utrolig god spiller og vår beste spiss (i form).

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Han var veldig god til å putte de store målsjangsene ifjor, samt at han tydeligvis har lært seg ett og annet av Solskjær om det å komme seg i posisjoner. Men jeg mener jo at det nesten er å forvente at en spiss på Manchester United skal score endel mål, mtp. at det finnes spillere som Nani, Valencia, Giggs, Scholes +++ som forer spissene med innlegg.

Verdens beste spiss tidvis ifjor? Neppe. Han skaper for lite alene. Se på Drogba, mannen er til et angrep alene. Slik som spillere som Ronaldo (Flode), C. Ronaldo, Messi, Ronaldinho +++ alle har vært/er.

Nå skal det sies at jeg var ekstremt morragretten istad. Hadde sovet dårlig, har vondt i foten, kaffemaskinen var tom og jeg har ikke pult på en god stund.

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar

Nå skal det sies at jeg var ekstremt morragretten istad. Hadde sovet dårlig, har vondt i foten, kaffemaskinen var tom og jeg har ikke pult på en god stund.

Aldri vært borti situasjonen du nevner selv, men det høres aldeles ikke bra ut.

Jeg er "lei" av Rooney denne sesongen. Allerede. Som mange hadde Berbatov i vrangstrupen i fjorårssesongen, så har jeg fått Rooney litt på høykant i denne. Derfor støtter jeg String bittelitt. Raste har uansett noen poeng, Rooney er blant de beste i verden på topp. Han er også en spiller som er god for laget selv på sitt laveste. Det står jeg på. Nevertheless, akkurat nå er det greit at han ikke får spille på en måneds tid. At psyken kan spille så mye inn som den har gjort for Rooney den siste tiden er nesten utrolig. Rart ikke sippekjærringa John Terry har knekt for lengst.

Lenke til kommentar

Aldri vært borti situasjonen du nevner selv, men det høres aldeles ikke bra ut.

Det er problemet med å ha så skinnsykt stort lem,damer flest takler det ikke. "Sånn vil vi ha,ikke det svære greiene til String",det sier damene når de får Niko under dyna.

Lenke til kommentar

Flott at Viasat velger å sende den på en av sine kanaler som er tilgjengelige for oss med Canal Digital. :)

Alle onsdagskampene til United i CL blir sendt på Viasat 4, uansett motstand. Bare synd de har kuttet ut tirsdagskamper på hovedkanalen, ellers kunne jeg ha sett hele CL på rommet mitt. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...