st0vsuger Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei. har akkurat kjøpt meg et asus 5850 refference(er det sånn det skrives?) kort som jeg syntes bråker ALT for mye og derfor lurer jeg på om det er noen her på forumet som har erfaring på hva som er gode vannblokker til dette kortet. helst fullcover blokk til en grei pris. hvis det er noen som har en blokk liggende som ikke er montert så setter jeg veldig pris på om jeg kunne fått en tegning med diverse mål så kan jeg lage blokka selv i CNC fresen på skolen. blir fine karakterer av å lage ting i cnc. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Er endel å plukke i her: http://www.aquatuning.de/index.php/cat/c843_5770-5850-5870-5970.html Lenke til kommentar
eyvind1 Skrevet 30. september 2010 Del Skrevet 30. september 2010 Jeg bruker Swiftech MCW80 det er kun kjølehode, men du får cover som passer. Har ikke testet det coveret da jeg bruker heatsinks på ram. Hvis du må ha en fullcover funker aquagratix RV870 også meget bra. Det var i utgangspunktet det jeg ville bruke, men det passet ikke mitt kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå