Pysj Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Produsenten har ingen planer om å lage flere telefoner med Nokias operativsystem Les mer Lenke til kommentar
RMNZR Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 (endret) Tenker Sony Ericsson følger tett med på utviklingen mot Symbian^4, og avgjør fremtidig bruk deretter. Men... Så skal det også skytes inn: Satio, Vivaz og Vivaz Pro har vært ELENDIGE på software. Jeg mener, Nokia klarer finfint å ha en stabil og snappy telefon i N97 mini som kjører rundt 430MHz, utstyrt med kinetisk scrolling og god menyrespons. Vivaz, som kjører 720MHz (MER enn kommende N8 fra Nokia), presterer å føles treg i bruk og sørgelig utdatert; - utelukket fordi Sony Ericsson ikke har giddet å implementere f.eks kinetisk scrolling i alle menyer (slik Nokia har). Og det er trist, for den har flotte funksjoner ellers, som blir holdt tilbake av utdatert software. Det samme ser vi på X10 (Android 1.6 enda), som nok gjør sitt for å kvele det generelle inntrykket potensielle kunder sitter med. Buhu, selger symbiantelefonene til Sony Ericsson dårlig? De har seg selv å takke. Endret 26. september 2010 av RMNZR Lenke til kommentar
Kristian Ringen Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 jaggu ikke rart at salgstallene går ned.. har selv en vivaz, og oppreativsystemet suger jo i forholdt til f.eks. android Liker foressten veldig godt at sony ericsson satser på android!! utrykksikoner er fett Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Håper for guds skyld dette er for alltid, Symbian 4 eller ikke. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 Ja, din Gud hører nok på deg. Regner med nok at det er inntil videre så vil ikke SE utvikle telefoner med Symbian, så får vi heller se hva nyere utgaver av symbian vil medføre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+712324 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 angrer på at jeg kjøpte vivaz, få apps, treg, ikke til å stole på,eneste positive er kamera og videoopptak, ellers så blir Iphone 4 min neste fon!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg