erikstein Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Jeg har en meget gammel 1997 modell online.no konto som jeg ikke bruker mer. Har anskaffet meg et egnet domene med epost men ønsker fortsatt at mail fra online-kontoen skal bli forwared til min nye. Problemet er at denne kontoen er en såkalt "gratiskonto" og dermed er ikke denne egenskapen tilgjengelig via epost.telenor.no Trenger derfor en slags løsning hvor jeg kan ordne dette via en tjeneste på nettet eller liknende. Finnes dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Dersom du ikke bruker denne kontoen mer, så er nok greieste løsningen å sende mail til alle bekjente om at epostadressen du hadde før ikke er gyldig lengre, og henvise til ny adresse. Sånn gjorde iallefall jeg da start.no sluttet å drifte gratis mailserver. Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Du kan sette opp en gmail-konto til å hente mail (kan hente fra POP), og deretter sette opp gmail til å forwarde til din nye adresse. Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 ah. Det funket fint Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå