Gå til innhold

Nytt 2.1 pc anlegg. noen anbefalinger?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg trenger ett nytt 2.1 høyttaler system til pc. Det vil bli brukt mest til musikk og film.

 

Pris klasse: maks 2000kr

 

Det trenger ikke kunne spille så høyt, da jeg bor på en lugar på en båt.

det er viktig at det spiller kontrollert og detaliert. det er også viktig at det leverer dyp bass (ikke nødvendigvis høy), selv ved lavt volum.

 

Er det noen som har erfaringer med creative gigaworks t3, eller logitech z-2300?

 

kom gjerne med andre forslag også! :)

 

takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har akuratt kjøpt meg nytt anlegg og har gått for ett 5.1 logitech z-5500, men før det testet jeg noen 2.1 anlegg på elkjøp. Det beste jeg synest var logitech z-2300, knall bra bass var det.

Gikk dypt ned i frekvens og lyden var fantastisk. Hadde gått for det jeg.

Endret av Pc96
Lenke til kommentar

Har akuratt kjøpt meg nytt anlegg og har gått for ett 5.1 logitech z-5500, men før det testet jeg noen 2.1 anlegg på elkjøp. Det beste jeg synest var logitech z-2300, knall bra bass var det.

Gikk dypt ned i frekvens og lyden var fantastisk. Hadde gått for det jeg.

ok, takk for svar. hvordan syntes du lyden var i det, i forhold til z-5500, kvalitets messig?

Er subben i z-2300 mindre enn den i z-5500, jeg syntes den i z-5500 blir i største laget :p

Lenke til kommentar

Kort sagt så er kvaliteten den samme, bare volumet som er forskjellen, på z-2300 var det veldig detaljert også. Vurderte veldig sterkt å kjøpe det, siden det gav så sinnykt god lyd og djup men kraftig sub, men var liksom litt viktig med høyt volum + jeg har stort rom.. Synest sub-en var akkurat passelig til høyttalerne, ikke noe sånn at når man skrudde opp volumet så måtte man skru ned sub-en, som jeg av og til må på mitt anlegg :D

Sub-en er jo mindre både i størrelse og volum enn på z-5500, hehe, men den går dypere ned i frekvens.

 

Sier det igjen, er ett rått anlegg til prisen, prislappen kunne vel egentlig vert høyere p.g.a kvaliteten, så hadde gått for det jeg :D

 

Lykke til med valget :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...