Madeo Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Hei! Leter etter en "alt-i-ett"-boks til stuen. Poenget med dette er at jeg vil kunne koble fibernettet, dvdspilleren og høytalerene til deg, og så la det gå kun én kabel til TV. Veldig pluss med en god fjernkontroll hvor jeg kan programmere inn de forskjellige elementene, slik at det ikke trengs 23 fjernkontroller. Høytalere som skal kobles til er ikke bestemt enda, men jeg kunne tenke meg en pakke med forsterker + høytalere til ca 10 lapper. Veldig lyst på iPhonedocking også da.. Lang ønskeliste! Hadde vært rått om dere kunne hjelpe meg, finner ikke en døyt på egenhånd Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 27. september 2010 Del Skrevet 27. september 2010 (endret) Onkyo er veldig gode på dette. De fleste hjemmekino- forsterkerne til Onkyo skal i grunn støtte alt du nevner ovenfor, inkludert docking til iPhone/iPod. Jo mer penger du legger i forsterkeren jo mer egenskaper får du med. Jeg kjøpte en 808 slik at jeg var sikker på at den kunne drive høyttalerne mine... Men ta en kikk på Onkyo og se om de har en modell som passer til deg Endret 27. september 2010 av Olimaen Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 28. september 2010 Del Skrevet 28. september 2010 Mange kandidater som vil gi deg god lyd til 10.000,- Denon har jeg hatt gode opplevelser med selv, og med AVR 1911 får du integrert iPod-kontroll, og jevnt over god lyd. Yamaha er et annet merke som gir meg go'følelsen, passer veldig bra sammen med B&W. Lenke til kommentar
Madeo Skrevet 30. september 2010 Forfatter Del Skrevet 30. september 2010 Mange kandidater som vil gi deg god lyd til 10.000,- Denon har jeg hatt gode opplevelser med selv, og med AVR 1911 får du integrert iPod-kontroll, og jevnt over god lyd. Yamaha er et annet merke som gir meg go'følelsen, passer veldig bra sammen med B&W. Siden jeg kun kjører stereo, endte jeg opp med en AVR 1311, ekstern docking og et par B&W høytalere til 7000. Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Denon AVR1311 sammen med DM684(?) er en kombinasjon jeg finner litt underlig. Jeg ville ikke kjøpt høyttalere til 7k for å plassere de foran en liten surroundreciever til 2k. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå