leowiz Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 hei... jeg satte sammen : CORSAIR HX 750W ASUS RADEON HD5850 CU 1GB OCZ DDR3 GOLD 4GB PC3-12800 1600MHZ (2X2GB) Samsung Super-WriteMaster SH-S223Q - DVD±RW (±R DL) / DVD-RAM-stasjon - Serial ATA AMD PHENOM II X6 1055T 2.8GHZ 9MB SOCKET AM3 BOX SAMSUNG SPINPOINT F3 1TB SATA/300 7200RPM 32MB ----------------------------------------------------- kjøre win7(Eng). Men under spill/surfe på nettet så RESTART pc'en seg selv. Noen som vet hvordan man fikser dette problemmet... Lenke til kommentar
PerB Skrevet 26. september 2010 Del Skrevet 26. september 2010 Får du bluescreen >(feilkode vil hjelpe - søk på Google med den)? Har du sjekekt temperaturen på CPU? Har du sjkket minnet (f.eks. med Ultimatebootcd)? Er korrekte hardwaredrivere installert og oppdatert? Lenke til kommentar
leowiz Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) takk for svar men jeg fant ut det er noe feil med rambrikker deretter tok jeg en av dem ut(for å finne hvilket som er feil)...PC starte ikke, så legger jeg den tilbake... Denne gangen pc starter men jeg få ikke noe på skjermen på hovekort lyser det - VGA LED * Jeg har ikke rørt på CPU siden jeg fant ut feilen er ram. Endret 26. september 2010 av leowiz Lenke til kommentar
leowiz Skrevet 26. september 2010 Forfatter Del Skrevet 26. september 2010 (endret) en ting til som oppdager nå jeg byttet skjermkort til det andre pci-e så kom bildet på skjermen deretter flyttet jeg skjermkortet tilbake den 1.pci-e kom ogaå bildet på skjermen også jeg lukket kabinetten og stater pc på nytt men det ble ikke noe bilde. ikke noe bilde mer... er det hovedkort som er problemmet? Endret 26. september 2010 av leowiz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå